Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość flfllf

Wkurza mnie ze ludzie z uniwersytetow uwazaja sie za lepszych od prywatnych..

Polecane posty

Gość flfllf

Dlazcego ta jest ze ludzie ktorzy studiuja na uniwerkach czuja sie lepsi od studntow z prywatnych uczelni?

osobiście znam ludzi. którzy są po prywatnych uczelniach, a są bardziej kumaci niż uniwersyteciaki ;)

Gość kararapeta
U nie na uczelni tak jest- ze jak ktos idzie po licencjacie na magistra na uniwerek to czuje sie panem i najlepszym studentem i mowi zle o tych co ida na porywatne uczelnie na studia II stopnia

Ja studiuję na prestiżowej prywatnej uczelni i uważam się za lepszą od 80% studentów państwowych ;-) To tak jak z prywatna opieką medyczną - wymagasz najwyższego poziomu i go otrzymujesz. Wykładowcy podchodzą do swojej pracy z entuzjazmem, a nie "byle dotrwać do pierwszego". Oczywiście, istnieją prywatne uczelnie dla tłumoków, gdzie jedynym warunkiem przepuszczenia z roku na rok jest kwestia uregulowania finansów. Jednak na mojej uczelni trzeba naprawdę mocno się postarać, a po pierwszym roku odpadła ponad połowa studentów :-O

Gość jhvhgfchfjknmjk
sugar kane taaa jasne tak se to tlumacz, jak tlumok porwie sie na studia i go to rpzerosnie to oczywiscie mozna to nazwac rpzesiewem haha

Gość czuja sie lepsi, bo sa lepsi
to dosc proste:o kto sie dostal na publiczne a kto nie? to ten, kto nie jest na prywatnej, wiec jest gorszy:o pewnie, ze sa wyjatki, ale regula jest taka...

Ja nie składałam papierów na uniwersytet. Od początku liceum wiedziałam, do jekiej szkoły chcę iść i żadna inna nie wchodziła w grę :-) Rozmawiałam z ludźmi "mojego" kierunku z uniwerku i wierz mi, sytuacja jest dokładnie odwrotna - wielu było takich, którzy nie dostali się na moją uczelnię i musieli pójść na uczelnię państwową... Więc nie generalizujcie

Gość rtrooo