Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Przyszła pani prezydent

Pytanie o kota

Polecane posty

Jakieś kilka dni temu do mojego kuzyna przybłąkał się kot. Ten wziął go do siebie. Jednak okazało się, że kot strasznie boi się psa kuzyna i zaczyna szaleć. W związku z tym prawdopodobnie ten kot zamieszka u mnie. I teraz mam pytanie ile miesięcznie wynosi utrzymanie takiego kota? Jedzenie, kuweta i czy kot musi mieć jakieś szczepienia ? (do tej pory miałam 2 psy, więc nie znam się na kotach). Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam.

Gość helpmeyoucat
Muszą miec szczepienia świeży żwirek czyszczenie kuwet mycie uszu obcinanie pazurów sucha karma mokra jest ego sporo ja wydaję na swojego 160 zł ale daję mu najlepsze karmy i kupuje drogie szynki oraz silikonowy żwirek ;))

Otóż - obcinam pazury i czyszczę uszy kotom sama. Żwirek ok. 13 zł - błękitny Benek - dość dobry. Jeśli kupujesz im ludzkie jedzenie, wychodzi taniej - np. 5 podudzi z kurczaka to ok. 3 zł, a jedzenie na cały dzień. Jeśli kot nie wychodzi, nie musisz go szczepić. nie kupuj tanich karm typu Whiskas, bo to ścierwo. Na suchą karmę warto przeznaczyć więcej kasy, ale na długo starcza. Utrzymanie kota nie jest drogie.

Jeśli kot nie wychodzi to tez nalezy go szczepić. Zarazki można przynieść na butach a choróbsko rozwija się szybko i kot bardzo cierpi. Szczepienie raz na rok ok 45 zł. Do tego sucha karma i raz dziennie puszeczka gourmet (ceny od 1,95 w górę). Kotu należy przycinać pazurki, szczotkować go no i najważniejsze - wysterylizować.

Ja szczepiłam, a i tak zachorował. Nie dawać kotu żarcia z puszki:o Ja gotuję kurczaka, ewentualnie surowy filet z kurczęcia:)

Gość Ja ostatnio miałam podobnie
Ja mojemu gotowałam udka, ewentualnie porcje rosołowe, i na tym wywarze robiłam mu galaretkę z podrobionym mięskiem- jadł aż mu sie uszy trzęsły :D