Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość blondynka jak nic

Wszczęcie sporu na allegro - chyba coś poszło nie tak

Polecane posty

Gość blondynka jak nic

Witam, pomóżcie ludzie bo chyba coś namieszałam. Wszczęłam spór na allegro względem sprzedającego, który mimo zapłaty nie wysłał towaru i nie ma z nim żadnego kontaktu (e-mail, komórka). Po rozpoczęciu sporu dostałam takiego e-maila (tylko ja, nie było sprzedającego w rodzielniku): Witaj XXXXXXXXXXXX (ja)! Informujemy, że Sprzedający ZZZZZZZZZZ poprosił Cię o wyjaśnienie problemu związanego z finalizacją transakcji. Aby zapoznać się ze szczegółami wiadomości i udzielić odpowiedzi, przejdź do Moje Allegro > Centrum sporów > Spór (99999). W przypadku gdy spór pozostanie nierozwiązany, Allegro zapewni Twojemu kontrahentowi profesjonalną pomoc niezależnej kancelarii prawniczej. a na moim koncie w centrum sporów jest taka karta sporu: Formularz sporu (999999) Oferta YYYYYYYYYYYYYYYYY (zakupiony towar) Wyjaśniający: (Sprzedający) ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Twój status: Zgłaszający (Kupujący) Powód: Jestem Kupującym > Brak towaru po wpłacie Forma wpłaty: Płacę z Allegro Numer konta, na które Kupujący dokonał wpłaty: 000000000000000000000000000 Do czasu otrzymania odpowiedzi od kontrahenta nie możesz przesłać kolejnej wiadomości. Jednak w każdej chwili masz możliwość zakończenia sporu. I teraz nie wiem, czy ja (jako ZZZZZZZZ) z sobą wszczęłam spór czy o co kaman?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×