Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość braciewkrawacie

Wycieczka do Europejskiej stolicy

Polecane posty

Gość braciewkrawacie

Ok, wiem, ze to zabrzmi dziwnie, ale cos. Daje. Szukam atrakcyjnej dziewczyny, w wieku 20-29 lat, ktora chcialem zaprosic na weekend do siebie. Mieszkam w jednej z europejskich stolic (europa zachodnia). Oplacam koszty przelotu, zywnosci i moge zaoferowac nocleg u siebie (odzielny pokoj, lozko). Jestem porzadny, prawnik, powyzej 30, ale jezeli - co zrozumiale - masz opory, to mozemy pogadac o noclegu dla Ciebie w hotelu. Nie musisz u mnie zostac na weekend, ani nawet nie musimy spedzac ze soba czasu. Jedyne "ale" - i celem calego zabiegu - jest zebys wybrala sie ze mna na impreze. To urodziny dobrego kolegi w publicznym miejscu (knajpa) w centru miasta. Z sobie wiadomych powodow chcialbym sie udac z fajna i atrakcyjna dziewczyna, ktora jest spoza miasta i spoza mojej strefy. Impreza jest pod koniec listopada. Jestem flexible, mozemy to potrakowac jako strice business, albo jak przygode; kto wie, moze sie polubimy i zaprzyjaznimy. NIe jestem dziwolagiem ani odrzutkiem. Jestem przystojnym, fajnym i inteligentnym singlem, z dobra praca, ale jestem po prostu b. zmeczony towarzystwem dokola. Oczywisice przed przylotem wszystkiego sie o mnie dowiesz, imie, nazwisko, adres, numer telefonu, miejsce pracy, adres kontaktowy w W-wie, abys nie martwila sie o swoje bezpieczenstwo. To naprawde przygoda. Wiem, ze to brzmi jak sex ogloszenie, ale na prawde nie o to tu chodzi. Jesli jestes zainteresowana, napisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bgbfgbdgbdfgbdfgvd
czasy naciagaczy odeszły do lamusaf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość braciewkrawacie