Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

farga_08

Jutro ide do nowej pracy

Polecane posty

kto tez zaczyna w nowym miejscu? BArdzo sie boje... ze nie dam sobie rady... w ogole to kiepska robota, ale musze chwytac sie wszystkiego i bede dalej szukac...

Gość sfzscfs
a co to za robota? ja szukam i nic;( boje sie szukac!

jestem grafikiem, to praca w wydawnictwie i drukarni, ale odchodza od wydawnictwa i nie naucze sie czego cchialam.. a sama sie dobijalam do nich, az w koncu mnie tam zaprosili.... :( i praca na 2 zmiany.. od 6 do 14 i od 14-21 paranoja :(

Gość sfzscfs
a to co robi taki grafik? to chyba fajna praca co?

do tego graficy siedza przy takim dlugim stole, a do glwonych drzwi wejsciowych jest doslownie 5 krokow, chyba tam zamarzne....

wlasnie -praca fajna jak sie projektuje, a nie drukuje rzeczy gotowe, ktore przynosi klient.... mam obslugiwac 2 drukarki, czasem cos sie poprojektuje.. ale poza tym kiszka, jestem bardzo rozczarowana i dalej szukam pracy, musze tam jutro isc bo od ponad pol roku jestem na bezrobicu, pracowalam na czarno, a oni ze mna umowe podpisza... wiec to plus.

I bardzo sie boje, nienawidze 1 dnia w nowej pracy, bardzo sie stresuje... zwlaszcza tym, ze nie wiem co tam naprawde bede robic i nie znosze isc tam, gdzie czegos nie robilam przedtem.. jestem za bardzo wrazliwa i sie mecze teraz, lykam cos na uspokojenie... bedzie trudno, ale musze tam isc. Do tego mam tam 2 przesiadki mimo, ze to nawet nie tak daleko od domu, ale na uboczu jest ta drukarnia. NIe powinnam narzekac bo inni wciaz szukaja pracy i nie moga znalezc... ale tak bardzo chcialam tam pojsc, nauczyc sie porzadnie skladu itp. popracowac nad typografia.. a tu lipa na calego.

Gość smazone zielone papryki