Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Miszcz,..,

Wakacje 2011

Polecane posty

Gość Miszcz,..,

Gdzie się wybieracie ? Ja mam kampera, w środku dwie sypialnie, tv-sat, muza, nawigacja, z tyłu zaczepiam rowery i motor enduro, jedzenie i woda w szafkach, obiady w lodówce, ponton akwalungi i jadę na południe chorwacji, będzie bosko - chorwacja tanie wino i rakija, ciepła czysta woda, palmy piękne promenady, cudooooo

co. connemara... zimny i wietrzny atlantyk, namioty, pies i w droge :)

Gość Miszcz,..,
no i najażniejsze, nie ma komarów, aha nie muszę nic ukraść, chcesz foto z wkacji 2010 ?

Gość Miszcz,..,
no to nie dam jak jesteś taki burak, tych fotek nie ma nigdzie na necie

Gość Miszcz,..,
Kamecha, nie stac cie na wakacje to wypierdalaj w podskokach

Gość Miszcz,..,
Patałachu nie gram w gry od 15lat, ile gnoju masz lat ? nie wiecej niż 20 dzieciaku niedorowinięty

jeszcze jedną sobie przyczep będziesz miał pociąg dopiero będziemy zazdrościć...

Gość Miszcz,..,
Ewcia ewcia, co z ciebie wyrosło, brak wyobraźni :)

O zerknęłam sobie właśnie na ofertę tego biura. Mają bardzo fajne oferty. Ja się zastanawiałam nad wyjazdem na Dominikanę w tym roku - widziałam zdjęcia znajomych i strasznie mi się podobało. Tam widzę są, nawet w niezłej cenie, więc chyba się skuszę.

sonia2011 - no i jak z tą Dominikaną? Bukowałaś sobie już ten wyjazd? A jeśli tak - to który dokładnie? No i w którym miesiącu chcesz jechać? Mi też bardzo podoba się Dominikana, ale jest to wyjazd jeszcze nie na moją kieszeń...

Miszcz, a Ty się sam wybierasz czy to wakacje ze znajomymi, rodzina? My do Chorwacji chcemy jechac we wrzesniu, na objazdowke z Funclubem, zeby troche pozwiedzac. Sami takiego wozu nie mamy, zeby sobie tego typu wakacje zorganizowac. ;)

Gość GoscCroatia