Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hahahahshsheswww

pocieszcie mnie

Polecane posty

Gość hahahahshsheswww

bylam na rozmowie kwalifikacyjnej i znowu sie zblaznilam :( nigdy nie znajde pracy szukam juz 4 miesiace, dzownia, ale na rozmowie robie chyba fatalne wrazenie, jakam sie, mimo ze bylam juz chyba na 10 rozmowach, wstydze i nigdy nie dzownia, dzis mialam znowu rozmowe i znowu nerwowy chichot, mialam przygotowane odpowiedzi na podstawowe pytania ale jak zwykle zapomnialam, trzesly mi sie rece i cala czerwona bylam a jestem po studiach

Gość IMO136900
wez sobie pzred rozmowa jakies srodki na supokojenie i wiecej wiary w sobie miej! bedzie dobrze.

Gość hahahahshsheswww
no wlasnie lykalam juz tabletki, co z tego skoro siedze i czekam az mi pomgo i nic, wchodze i zaczyna sie nerwowowka :( zawsze tak mam w nowych sytuacjach, potem dopiero sie rozkrecam, ale pierwsze wrazenie robie fatalne 😭

Gość ginger21
poluzuj kucyki, przede wszystkim nie myśl o tym jakby całe życie miało od tej rozmowy zależeć... chill out ;P będzie dobrze!

Gość kobieta a co...
nie podchodź do tego tak nerwowo - pomyśl, że co ma być to będzie. wyluzuj się i bądź sobą. może brzmi bardzo banalnie - ale pomaga. ja na rozmowę o pracę w miejscu, w którym wciąż pracuje poszłam w zupełnie obojętnym nastroju. i oddzwonili :)

Gość ta Ona;--
też mnie to czeka niestaty - nie znoszę rozmów kwalifikacyjnych:O człowiek czuje się na nich jakby zdawał egzamin do przedszkola, podczas gdy jest nadal na poziomie wczesnego niemowlęctwa :D następnym razem zażyj jakieś ziołowe uspokajacze i kilka magnezów - bedzie dobrze :classic_cool::)

Gość hahahahshsheswww
no zazywam i nic mi nie dawaja, i wiem ze trzeba wyzluzowac, ale jak mam zapomniec ze od 4 miesiecy nie mam pracy i ze zalezy mi na pracy :( nie umiem wyluzowac :(

Gość hahahahshsheswww