Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

monyaaa

nie wygladam...

Polecane posty

Nie wygladam na swoj wiek:/ Mam 23 lata a wygladam na 17 , no moze 19. Pewnie nie byłby to taki problem gdyby nie to ze mam rocznego synka i wygladam jak malolata z dzieckiem.Nawet jak jestem z nim u lekarza czuje sie lekcewazona, raz nawet u laryngologa uslyszalam 'Agatka zobacz, dzieci maja dzieci', i na okraglo pytania jak taka mloda mama radzi sobie z dzieckiem.Nie mowiac o tym ze raz na zakupach kupowalam jednego reddsa i poproszono mnie o dowod, a bylam z wozkiem...poczulam sie glupio. Jak reagowac? Co zrobic zeby wygladac na starsza?

Gość zapytywajkaa
olej temat a jak nie potrafisz ubieraj sie elgancko. To duzo daje. ubiorem, fryzura mozna sie postarzyc o pare ladnych lat

Jacy poyebani ludzie :o nawet gdybyś miala te 19 to co to za komentarze i dziwne spojrzenia? To mlode matki to ścierwa, tak czy co? Ja pierdolę, zero tolerancji w tym kraju7 dla nikogo, co za chore spoleczeństwo :D

Gość randkowiczka
co za ludzie.:o możesz albo bardziej elegancko zacząć się ubierać, albo cieszyć, że jak będziesz miała 40-kę na karku to młodszy wygląd będzie twoim wielkim atutem.;)

Gość pamiętam jak kiedyś ktoś
spytał, czy mam skończone 15 lat (było to pytanie na serio), a ja miałam skończone.... 24 :-) Szczerze mówiąc czułam dumę. Nie wiem, dlaczego chcecie się na siłę postarzać.

Nie ubieram sie jakos super mlodziezowo, zazwyczaj spodnie rurki,jakies zwykle bluzki,balerinki, raczej stawiam na wygodę. W pracy mam uniform wiec tez nie wymaga ona eleganckiego stroju. Tez raczej ciesze sie z mlodego wygladu, tylko drażnia mnie te komentarze, tym bardziej ze przeciez mloda mama nie moze dobrze zajac sie malym dzieckiem:)

Gość czesc ja mam ten sam problem