Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Lektorkaaa

Poziom wiedzy polskich licealistów jest dramatyczny...

Polecane posty

Gość Lektorkaaa

Niedługo będziemy jak Amerykanie. Głupi i nieświadomi tego co się wokół nas dzieje. Jestem nauczycielką i często próbuję zainteresować uczniów jakimś tematem (nie tylko podstawą programową), ale okazuje się, że oni o niczym nie mają pojęcia. Ostatnio na zajęciach okazało się, że nikt nie wie np. jak nazywa się królowa Wielkiej Brytanii albo kto to jest Steven Spielberg... Czy Wy nie macie żadnych zainteresowań??

Gość dodać dwa do pięciu
to też szczyt ich możliwości :(

Gość Licgówno
Mamy, a jakże. Na miarę naszych czasów :D Pejsbuk, nasza-szkapa, komórki, tablety, internet...a nie jakieś żydy Szpilbergi i stare babcie co wnuczków chajtają 🖐️

Gość ten steven to od
dont worry be happy tak? staroć, kogo on obchodzi

Steven Spielberg to taki sam gigant świata filmu, jak Lech Wałęsa i Donald Tusk w świecie polityki.

To gdzie ty uczysz?!? Sama jestem maturzystką, ale powiem ci, ze wiedzy ludziom( przynajmniej tym z mojego otoczenia) nie brak. Zwłaszcza w tak fundamentalnych kwestiach. Ale fakt faktem, coś w tym jest, że społeczeństwo nam głupieje. Ludzie nie mają juz zainteresowania światem.

Gość Maryjetta.
Mieszkam w grecji. Tu poziom nauki jest b.niski. Nie ma wogole lektur. Kolezanka ktora w pl nie zdala klasy,tutaj w greckiej szkole konczy liceum i idzie na studia bo poziom banalny. Wiec nie pitol autorko. A tak wgl to z calego szkolnictwa w zyciu przydaje sie tylko matematyka i jezyki obce. Reszta jest zbedna.