Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jeszczeniematka

kiedy zdecydować się na dziecko?

Polecane posty

Gość jeszczeniematka

mam 24 lata, zaraz bronię tytułu mgr, pracuję od ponad roku, w tym tygodniu zaczynam pracę na umowę o pracę.:) Na jesień chciałabym zaczac studia podyplomowe. Narzeczony ma 25 lat, studia swoje skonczy za dwa lata, pierwsza prawdziwa za normalne pieniadze prace bedzie miał od tych najblizszych wakacji. Slub za rok Mieszkania wlasnego brak zbieramy na wklad mieszkaniowy... Kiedy nas bedzie stac na dziecko? :( Mam wrazenie ze nigdy.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Małoszka
Bo jak się będzie na chłodno kalkulować dziecko jako koszt, to nigdy nie będzie Was stać. Bo teraz mieszkanie, praca, potem samochód, większe mieszkanie albo dom itp itd. My też chceliśmy tak zaplanować, no. I jestem w 3 miesiącu ciązy. Bedzie zajebiscie cieżko, ale jakoś radę dać musimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja mysle, ze najlepszy moment
to taki, w ktorym ma sie jakies podstawy,czyli chociazby male, ale wlasne mieszkanie i prace. Wtedy najbezpieczniej decydowac sie na dziecko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Małoszka
Tylko w tym chorym kraju, jak się nie ma bogatych rodziców/teściów, co mieszkanko dadzą/kupią, to na to minimum może Cię stać dopeiro wtedy, kiedy już będziesz mieć menopauzę :D Bo kredyt to i tak nie jestes na swoim, wiec wiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja mysle, ze najlepszy moment
lepszy kredyt niz nabijanie obcym ludziom portfela. Jak ma sie placic 1500-2000zl za wynajem to juz lepiej za ta sume splacac kredyt na wlasne mieszkanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jeszczeniematka