Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dfgdhft

STUDIA- LOGISTYKA CZY ZARZADZANIE SPECJALNOSC RACHUNKOWOSC? CO BYSCIE WYBRALI?

Polecane posty

Gość dfgdhft

z jednej strony logistyka podobno dobra jest, transport itp... z drugiej ta specjalnosc rachunkowosc na zarzadzaniu mnie tez interesuje.

Gość 76o79p
logistyka

Gość nlnpnhlo
ja studiuję oba te kierunki i znam perfekt język angielski i norweski oraz nidemiecki na średniozaawansowanym poziomie

Gość mila8 a czemu to
? co to ta logistyka ?

Gość hehe logistyka
teraz wreszcie nie będzie brakować rąk do pracy na magazynie :D

Gość hioyoh
hehe logistyka- na magazyn to tylko ty mozesz isc baranie zajebany tłuku:-O zdechnij

Gość hioyoh
i przeczytaj sobie tuamnie/tumanico że specjalista logistyczny jest na 4 miejscu zawodów najbardziej poszukiwanych teraz i w przyszłosci, transport miedzynarodowy sie roziwja, jestesmy w UE, no ale ty pewnie wolisz czytac gazetki typu bravo girl czy cosmopolitan:-O

Gość hehe logistyka
gdzieś to wyczytała :D ? podejmują decyzje na podstawie gazet :D a później jęczą ,że są pracownikime logistyki magazynowej albo operatorem paleciaka :D

Gość logissss
logistyka zdecydowanie

Gość hioyoh
akurat juz pracuję, własnie w tej branży, na kasę nie narzekam, a i są u nas osoby po logistyce, które nie zajmuja się rozładunkiem paleciaków jak to nazwałaś:)

Gość ja tez uwazam ze logistyka
sporo takich firm powstaje, a kolezanka wyzej to chyba nie wie jak wiele podziedzin ma logistyka... żałośni są ludzie, którzy wypowiadaja sie na tematy o których nie maja pojecia:-O

Gość hehe logistyka
żałosna to jest kolejna moda tym razem na logistykę :o tabuny idiotek, które myślą, że jak skończą kierunek na L to będą super zarabiać :D

Gość ja tez uwazam ze logistyka