Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość love the way you lie_

Ile to jest 6:2*(1+2) ?

Polecane posty

DO "jestem na matematyce......:D ""- jakzesz to przykre ,ze takie bałwany po matematyce z mgr (najwyrazniej kupionym) uczą moje dzieci pozniej w szkole matematyki :/ Oczywistym faktem jest wynik 9 ,a tu niezle cuda da sie wyczytac hahhaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja tam sie nie chce kłócić
nawias by został gdyby było tak: 6: = 6: = 6: (2+4) = 6:6= 1 Wtedy się zgodzę, ale nie ma przecież kwadratowego nawiasu więc po co po wykorzystaniu tego pojęcia rozdzielności zostawiać nadal nawias?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja tam sie nie chce kłócić
To co z tą rozdzielnością mnożenia i zastosowaniem jej w tym przypadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jestem na matematyce......:D
toksyczna rzeczywiście jesteś toksyczna i do tego mało spostrzegawcza, bo jak nie widzisz to uważam tak samo jak Ty. ale skoro kalkulator podaje inaczej to zaczęłam się zastanawiać - jak każdy myślący człowiek, a nie taki, co uważa że pozjadał wszystkie rozumy. Ciekawe z czego Ty jestes specjalistką? Z marudzenia na kafeterii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jestem na matematyce......:D
co do rozdzielnosci to uważam, że po pierwsze jest zbędna gdyż działanie w nawiasie nie przerasta naszych możliwości , a po drugie mamy dzielenie i mnożenie równolegle wiec działamy po kolei jak jest zapisane od lewej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stawiam na 9:) najpierw ten nawias a pozniej po kolei dzielenie i mnozenie na jednym poziomie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wychodzi madrosc Polakow
Oczywiscie, ze to jest 9! Najpierw dzialanie w nawiasie (wychodzi 3), a nastepnie, jesli wystepuje dzielenie i mnozenie to wykonujemy w takiej kolejnosci jak jest zapisane (a wiec 6:2 wychodzi 3) no i zostaje mnozenie (wiec 3*3=9). Nie ma co kombinowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
""jestem na matematyce...""--chodzilo mi o to ,ze rowneiz dopuszczasz opcje wyniku 1, dla mnie to jest wbrew prawom matematyki,i nie ma mozliwosci poslugując sie zgodnie z zasadami matematyki ,aby wynik wyszedl inny niz 9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wychodzi madrosc Polakow
Kolejność wykonywania działań: - działania w nawiasach - potęgowanie i pierwiastkowanie - mnożenie i dzielenie - dodawanie i odejmowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jestem na matematyce......:D
toksyczna- > rozumiem Twoje odmienne zdanie jednak zafrapowało mnie to, że kalakulator pokazuje inczej. Nie mogło? A Ty co studiujesz tak wnikliwie i bez żadnych wątpliwości ?? Jeśli mogę wiedzieć. Bo to też mnie frapuje... Musisz być jakąś wybitną nieomylną jednostką. Ukaż swą tożsamość o Pani:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ta jestem na matematyce to
chyba jako wolny słuchacz:D nie wiem, na jakich studiach matematycznych wynik może być 1. hehe. zamiast slasha "/" wstaw znak dzielenia, czyli kreskę z kropkami. Możesz sobie być na matematyce, ale wynik to 9, jeśli masz inny, to kup nowy kalkulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Słyszeliście o kolejności działań? Bo z większości wypowiedzi wynika coś innego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość michal gradon
6 : 2(1+2) = 9 mnożenie nie jest przed dzieleniem. jest napisane "mnożenie i dzielenie" co jest równoznaczne z zapisem "dzielenie i mnożenie". proste. 6 / 2(1+2) = 1 teoretycznie może pojawić się sporna kwestia zapisu, ale to takie zabawy dla dzieciaków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość michal gradon
a ponieważ pytanie brzmiało: "Ile to jest 6:2*(1+2) ?" odpowiedź: 9 eot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anturium .;[];
To jest równanie nieokreślone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PAWLAKOW
Zróbcie sobie kreske ułamkową i po problemie , na bank 1 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość daguśśś
Zaskoczę was to 7 :** xd to podstawa matematyki ( pokazuje jak ) 6:2(1+2) = 6:2+4 = 3+4 =7 TA DAM ! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zawsze byłam noga z matmy ale z moich obliczeń wynika, że wynik to 9.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja pier***e nie wierze jakie tępaki tu siedzą. zadanie na poziomie 4 klasy podstawówki... szok... 4 qrwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość VBxxxxxxxxx
Ja piertole, jakie małpy na tej Kafeterii siedzą. Każdy człowiek z pierwszej klasy szkoły podstawowej tylko by na to spojrzał i znał wynik. Nawet by nie musiał liczyć :O🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość VBxxxxxxxxx
Aż wam odpowiem, bo mi się słabo robi jak czytam wywody pseudomatematyków :O Po pierwsze kreska ułamkowa to inny zapis dzielenia. I jak jakiś kretyn mówi, że może być ważniejsza to go odstrzelcie, niech nie rozsiewa swoich wadliwych genów. Po drugie. nawias jest po to, żeby wiązał jakiś zbiór w całość. czyli mówiąc łopatologicznie, to co jest w nawiasie wykonuje się w nawiasie otrzymując wynik, a on jest dopiero częścią dalszego działania. Po trzecie mnożenie i dzielenie są równoważne, potem jest dodawanie i odejmowanie. Po czwarte, większość z was nie jest żydami, więc czyta i liczy się od lewej do prawej. Napiszcie działanie w jakim kolwiek języku programowania i otrzymacie zawsze 9. Języki programowania są ścisłe i nie ma tam miejsca na domysły i co się komu wydaje. $a=6/2*(2+1); print $a; Po kolei 6 dzielimy na dwa i otrzymujemy liczbę trzy. Liczba z nawiasu to także trzy, więc mamy 3*3. I nie ma tu k***a kombinowania, ze najpierw liczymy nawias, potem prawa, potem lewą,a potem to zawijamy w sreberko. Porządek w matematyce musi być! Tak samo każdy algorytm leci od góry do dołu i nigdzie nie skacze. Inaczej by to wyglądało gdyby był jeszcze jeden nawias. I tu mamy piąta zasadę: jeśli są nawiasy w nawiasach, to liczymy od środka na zewnątrz. 6/2*(2+1) = 9 6/ = 1 Prawidłowy zapis tego działania z ułamkiem wygląda tak: 6 ________ (2+3) = 9 2 Czego oni was w dzisiejszych czasach uczą? Do szkoły matoły, a nie ulegacie internetowemu szaleństwu downów i troli 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pajakmalec
9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
9 Bardzo dobrze, ze matematyka na maturze jest obowiązkowa. Nie kazdy musi mieć srednie wyksztalcenie, a co dopiero studia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×