Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość skror

jestem po studiach i dawajta mi chuje prace za 5 tysi

Polecane posty

Gość skror

nie po to studiowałam żeby sie kogoś o coś prosić :classic_cool:

Gość dziaddek
5 tys rubli chyba cwelu

Gość nie ma sprawy
firmy oczyszczania szamb pilnie potrzebują pracowników

Gość Student Wspaniały
Ja dopiero co skończyłem studia i chcę chociaż zarabiać ze 2500zł. A tu dupa. Nie ma. Nie będzie. Studenci pocałujcie się w dupkę.

Gość Student Wspaniały
Pewnie w Biedronce.

Gość skror
nie po to studiowałam żeby byle govno robić musze mieć robote prestiżową

Gość mój mąż nie jest po
studiach, skończył leceum profilowane i studium żywienia z technikiem , pracuje, zarabia 2,5tys zł plum ja niecały 1 tys zł, mama z dzieckiem, mamy po 23lata, to jego pierwsza praca w życiu i jak na pierwszy raz jest ok, jak sie chce to sie ma, a nie patrzy sie od razu na górną pułkę, moja szwagierka jest mgr. pracuje ale nawet 1,5tys nie ma, a pozycje ma super bo pracuje przy projektach unijnych, teraz nikt nie patrzy na wykształcenie, (dla czepialskich napisałam kropkę po mgr. poniewaz piszę po magistrze a nie magister kafe słynie z czepiania sie o wszystko)

Gość chcialastomasz
mój mąż nie jest po studiach, skończył leceum profilowane i studium żywienia z technikiem , pracuje, zarabia 2,5tys zł plum ja niecały 1 tys zł, mama z dzieckiem, mamy po 23lata, to jego pierwsza praca w życiu i jak na pierwszy raz jest ok, jak sie chce to sie ma, a nie patrzy sie od razu na górną pułkę, moja szwagierka jest mgr. pracuje ale nawet 1,5tys nie ma, a pozycje ma super bo pracuje przy projektach unijnych, teraz nikt nie patrzy na wykształcenie, (dla czepialskich napisałam kropkę po mgr. poniewaz piszę po magistrze a nie magister kafe słynie z czepiania sie o wszystko) ale pisze sie za to PÓŁKĘ A NIE PULKE :p