Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

majka89

Ślub rok -2013

Polecane posty

hej Amelka 4tys to duzo ale weszlam na strone zespolu i sa poprostu rewelacyjni. Prawdziwe grube meskie glosy - super. Ja nie lubie jak faceci maja cienkie glosiki jak baby a Ci sa swietni. Macie już wybraną datę wesela. Buziaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej sarah67, tak mamy wybraną datę. Tak naprawdę po tym jak chłopak mi się oświadczył zadzwoniliśmy na salę którą mieliśmy już wcześniej wybraną - bo jest nowo wybudowana z klimatyzacją i super terenem na sesję i jeśli chodzi o okolicę jest najlepsza także zadzwoniłam tam w sierpniu czyli równe 2 lata przed weselem i na 5 weekendów były wolne 3 więc po chwili namysłu zdecydowaliśmy się na 10 sierpnia muszę tylko jechać podpisać umowę ale termin mam już zarezerwowany. A do tego zespołu który słuchałaś dzwoniłam i facet powiedział mi, że 4 tysiące to już z dojazdem bo oni są z Leszna chyba więc coś ok 80 km mają do mnie więc coś tam za paliwo wezmą jeszcze. Ja jestem z Wami od niedawna więc nie jestem na bieżąco- Ty bierzesz ślub czy już po?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość majkaa89
sram wam do ryja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No całkiem fajne mają głosy Ci faceci :) my też płącimy 4000zł z poprawinami z dojazdem i ze wszystkim już właściwie więc takie ceny to chyba standard :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amelki zespół jeśli dobrze zrozumialam t o 4tys samo wesele bez poprawin. My Amelko też przed i tak jak jest nazwany ten wątek planowany na 2013 rok. Amelko a ska jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mój zespół bierze 4 tysiące za jeden dzień, za samo wesele bez poprawin ale już w tych 4 tyś. jest koszt dojazdu. Dopłata za poprawiny to coś ok 700 zł ale nie wiem dokładnie bo ja od początku nastawiałam się, że zespół będę miała na samo wesele. No tak temat jest ślub 2013 ale wolałam się upewnić:):) To będziemy przeżywać stres w tym samym czasie hehe:) Ja mieszkam na dolnym śląsku a Ty skąd jesteś i na jakim etapie załatwiania jesteś? Mieszkacie razem czy każdy osobno? Bo ja z moim narzeczonym mieszkamy razem w wynajmowanym mieszkaniu a po ślubie chcielibyśmy zacząć budowę domu ale przerażają mnie koszta szczególnie, że mam mało ciekawą pracę jeśli chodzi o zarobki:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość żona-swojego-mężaa
jebcie się dziwki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amelka, to sporo w takim razie skoro to tylko za jeden dzień. My to chciaż dwa dni w tym mamy ale soro Wam się pdoba, to bym się nie zastanawiała. dziewczyny macie coś jeszcze załatwione?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość żona-swojego-mężaa
srajcie się jebaczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej. No to jest dosyć sporo jak za jeden dzień ale jest 6 osób i mają super sprzęt a drugi zespół nad którym się zastanawialiśmy miał 3 osoby i brał 3 500 i miał takie pseudo organki i jakąś gitarę, a ten za 4 tyś na który się zdecydowaliśmy ma saksofon, perkusję i 2 rodzaje gitar i coś jeszcze chyba więc to tylko 500 zł. Jak słuchałam te dwa zespoły to ten droższy wygrywa bez żadnego ale. A Wy jak dziewczyny z przygotowaniami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dżoannnna
my ślub planujemy na 2013 rok, wstepnie mamy sale, orkiestrę, nie mamy kamerzysty musimy coś poszukać, orkiestra za dwa dni między 2600 a 3000 zł bo mamy do wyboru dwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dżoanaaa to tanio tam u Was, skąd mniej więcej jesteś? amelka, racja 500zł różnicy to nie dużo przy takich kosztach, jeśli efekt jest o niebo lepszy :) nam brakuje fotograf, kamerzysta i kucharki z takich podstawowych rzeczy, czyli większość jeszcze :) ale spokojnie, jak jest czas to coś tam szukamy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dżoannnna
majka okolice wrocławia, orkiestra za wesele i poprawiny z dojazdem 3200 zł, będą to trzy osoby, a zespół naprawde fajny, w maju bylismy na weselu na którym grali i było super, zostaje kamerzysta bo fotograf będzie znajomy jak rozumiem robicie wesele na sali a nie w restauracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No ja mieszkam ok 70 km od Wrocławia i u mnie te lepsze zespoły się cenią. Tzn jak szukaliśmy na you tube to były zespoły właśnie z Wrocławia które brały 3 tyś ale nam się jakoś nic nie spodobało ale może tego nie słuchaliśmy. dżoannnna - jeśli możesz to wyślij mi tutaj link do strony tego zespołu może też mi się spodoba a Ty piszesz, że ok 3 tyś za dwa dni a ja płacę 4 tyś za jeden dzień więc dużo mniej. Ale nie wiem czy któryś zespół mi się tak spdoba jak ten który mamy teraz wybrany. No ja myślę, że najważniejsze sprawy to: - sala - ja mam:) - zespół - nie mam - firma- kucharki - mam tylko jeszcze zaliczkę muszę zapłacić i umowę podpisać ale wybraną mam a potem to kamerzysta fotograf ale ja dzwoniłam do kamerzysty który jest najlepszy w naszym 80 tyś mieście to on mówił żebym w okolicach lutego zadzwoniła to wtedy będziemy rozmawiać o cenie i o umowie no i fotograf ale ja to chyba dopiero po kamerzyście będę załatwiać. A Wy dziewczynki majka89, sarah67 nie zostawiajcie mnie samej ze ślubem:) Raźniej mi z Wami:) Niby takie forum ale polubiłam Was dziewczynki:* Także dajcie znać co już macie a co załatwiacie. Buziaki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no to ładnie, my za sale płacimy 4000zł plus sprzątanie, obrusy, śmieci. czyli 4500zł. to tanio macie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dżoannnna
fakt z tego co piszesz to mamy tanio, a na ile osób robicie wesele, nam wyszło ok 150 osób

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dżoannnna
Amelka i jak podoba Ci sie ta orkiestra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej:) Całkiem nie zła ta orkiestra ale nie które piosenki słabo im wychodzą ale to tylko moje zdanie. Jednak zostanę przy swojej fakt, że 4 tyś to dużo ale są tego warci. My wesele robimy na 120-130 osób i robimy bez dzieci. Bo w większej połowie my płacimy za wesele i próbujemy jakoś ograniczyć te koszta chociaż jak dzisiaj podliczyłam wszystko to wyszło mi 38 tysięcy:/ Także masakra szczególnie, że 22 tyś. musimy zapłacić my bo za suknie, garnitur i obrączki płacimy sami a za to nam wyjdzie ok 6 tyś. a za całą resztę 32 tyś więc rodzice dają połowę z tych 32 czyli 16 tyś my też 16 plus te 6 za ubrania i obrączki. A Wy liczyłyście koszta, jak u Was to wygląda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majka89 no to ładnie, my za sale płacimy 4000zł plus sprzątanie, obrusy, śmieci. czyli 4500zł. to tanio macie Ja za salę płacę 2500 ale tam mają takie dziwne zasady, że przy podpisaniu umowy nie ma gwarancji ceny czyli nie płacisz zaliczki ale nie wiadomo ile wyjdzie w dzień wesela. I tak jak rozmawiałam z babką to co rok podnoszą o ok 500 zł więc cena może dojść do 3500 przez te 2 lata. A jeśli chodzi o sprzątanie to moja firma cateringowa zapewnia mi posprzątanie sali, kuchni i terenu w okół sali - także jeśli chodzi o tą firmę to jestem bardzo zadowolona mimo, że kasa jaką mam im zapłacić mnie przeraża bo min. 17 tyś. Ale cóż za marzenia trzeba płacić:) Wiem, że to dużo za wcześnie ale patrzyłyście może na zaproszenia ślubne? Ja się ostatnio rozglądałam na allegro to za 1 zł można kupić fajne i to z personalizacją. Jak macie już jakieś na oku to wrzućcie, ja też wrzucę ale następnym razem bo teraz się spieszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej :) My póki co mamy tylko salę, rozważamy opcję kateringu lub też poprostu kucharki, które będą miały swoją ekpię. Zobaczymy co wyjdzie taniej. Przerażają mnie trochę koszty tego wesela. Póki co wpłaciliśmy tylko 1000zł zaliczki za salę i 500zł za orkiestrę. więc co nie dużo. ale patrząc na całokształt kosztów to masakra:P czy u Was jest coś takiego jak polterabend?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"czy u Was jest coś takiego jak polterabend?" - u mnie nie ma takiej tradycji i ja nawet nie wiedziałam co to jest musiałam zasięgnąć pomocy w google:) Ja jestem z woj. dolnośląskiego. Koszta są naprawdę duże, wstawię tutaj moje koszta które są w sumie już wyliczone może się ewentualnie przesunąć o 2 tyś a tak to już chyba mam wszystko wzięte pod uwagę. sala2500-3500 wódka2850 orkiestra4000 kamerzysta2500 fotograf1500-2000 dekoratorka500 ksiądz500 firma cateringowa17000 za 120 osób tort600 auto1000 zaproszenia90 kwiaty300 RAZEMok 34 tyś to są koszta które dzielimy na pół i połowę płacą rodzice a połowę my. suknia1500 dodatki600 garnitur1000 obrączki3000 RAZEMok 6 100 a to są koszta które pokrywamy my więc nam wyjdzie ok 23 tyś za wesele. Myśleliśmy żeby wziąć kucharki i to pewnie wyszłoby trochę taniej ale za 2 lata może wszystko tak podrożeć że potem wyszłabym na zero ewentualnie 500 zł do przodu a to nie jest tego warte bo ten tydzień przed ślubem to jest latania tyle że szkoda byłoby mi czasu żeby jeździć gdzieś po warzywa i owoce później gdzieś po mięso (a koleżanka miała kucharki i mięso miała im dostarczyć w piątek rano). Więc naprawdę warto sobie przemyśleć czy to jest tego warte bo to ma być jeden z najpiękniejszych dni w życiu a z kucharkami to może być tak że po tygodniowym lataniu w sobotę pada się na twarz a wtedy powinnyśmy wstać szczęśliwe jechać do kosmetyczki do fryzjera ale to oczywiście tylko moje zdanie i nie neguję innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ksiezniczka swojego ksiecia
My mamy już salę, wesele bedzie na 130 osób, płacimy po 240 zł...przynajmniej tak jest w umowie, a wiadomo cena może wzrosnąć... Do tego mamy już upatrzony zespół z którym chcemy podpisać umowę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ksiezniczka swojego ksiecia
cena 240 zl bo opierdalam badongi na dworcu centralnym aby zarobić na to dodatkowo moj ksieciunio jest bezzebnym alfonsem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amelka, nasze koszta pewnie będą podobne, sala- 4500zł orkiestra- 4000zł fotograf- 2000zł - tak myślę :D kamerzysta- 2000zł - pewnie tyle tak :D samochód- ok. 1000zł obrączki- ok 2500zł suknia- niewiem :D wódka- hmm.. wesele na 150osób.. poprawiny, konkursy, bramy, u nas jest jescze polterabned, pewnie min. 200litrów na to wszystko. a ile to będzie kosztowało? niewiem :D garnitur- 2000zł bo trzeba będzie dwa. kwiaty- nie mam pojęcia ile to kostzuje :D ksiądz- 500zł organista- 500zł podziękowania, kwiaty, paczki na bramy- 500zł? 1000zł? niewiem :D chyba wszystko :D aaaa i jedzenie- 12000zł - 15000zł- 20000zł? niwiem. mnie wesele wyprawiają rodzice, jeżeli chodzi o mój ubiór i dodatki to ja sama. a chłopak sam robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
" aaaa i jedzenie- 12000zł - 15000zł- 20000zł? niwiem." A nie masz jeszcze firmy która przygotuje jedzenie? Czy jeszcze nie wiesz czy bierzesz firmę czy kucharki? Bo jeśli firma to tak 140 za osobę trzeba liczyć. Ja mam ogromną rodzinę - moja mama ma 6 rodzeństwa i jej rodzeństwo ma po 3, 4 dzieci i ja zapraszam tylko mojej mamy rodzeństwo i ich dzieci tyle, że ich dzieci mają już swoje rodziny i po zaproszeni ich mam już ok 40 osób a do tego moje rodzeństwo z rodzinami (mam 3 rodzeństwa) chrzestni, dziadkowie, i mam ok 60 osób z rodziny mamy a z mojego taty strony mam tylko 6 osób bo po śmierci mojego taty nie mamy już takiego kontaktu jak wcześniej. Chciałabym zaprosić też kuzynostwo od taty strony ale nie mam już miejsca na liście, nie wiem jak ze znajomymi bo też mi się nie mieszczą na liście. Bo stać nas na max 120 osób bo to i tak przekracza nasze możliwości finansowe a jakbym miała zaprosić te osoby które bym chciała to musiałabym mieć ok 80-90 osób z mojej str a co dopiero rodzina narzeczonego... Masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no właśnie nie mam jeszcze ani firmy ani kucharek, tzn, niewiemy jeszcze co weźmiemy, mój brat miał kucharki i właściwie jechali tylko na jedne porządne zakupy i to było wszystko, a jeżeli chodzi i mięso czy pieczywo to umówili się tak, że oni sami tego i tego dnia wszystko zawieźli, tzn, dostawcy, więc młodzi nie musieli zbyt często jeździć. a wyszło im łącznie chyba 160-170zł za osobę licząc wszystko więc w miare fajna cena, a jedzenia było kupe i mase jeszcze im zostało. więc my się jeszcze zastanawiamy, tym bardziej,że mamy znajome kucharki i mielibyśmy pewność że niczego nie zabraknie,że wszystko będzie świeże no i wogóle wszystko uczciwie. zobaczymy. teraz chcemy załatwić kamerzystę i fotografa. z mojej strony jest 70 osób, z narzeczonego 60 osób i plus ok. 20 znajomych naszych. zapraszamy tylko rodzeństwo rodziców,ich dzieci i ich dzieci-dzieci :D mamy dużą rodzinę więc i koszta będą duże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monitqa
Ty idiotko , wesele można dużo taniej zrobić. No ale jak sie ciągnie tylko od rodziców nierobie ty to sie niczym innym nie interesuje. Czy 10 tysięcy w prawo czy w lewo. Ten twój przyszły , to cie powinien kopnąć w dupsko. Jak można tyle pieniędzy przepuścić?!?!?! My z mężem w tym roku braliśmy ślub i nam wyszło 22 tysiące na 100 osób , już ze wszystkim! Garniturem suknią jedzeniem salą wódką orkiestrą i zabawami. Ale jak ktoś ma tak w głowie jak ty i nie przejmuje się bo RODZICE zapłacą. Aj szkoda gadać, i tak wszyscy wiedzą jaką masz opinie na tym forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×