Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość MikiMyszka22

Chcę żeby on to poczuł, zeby pokochał...

Polecane posty

Gość MikiMyszka22

Poznałam faceta. Jest facetem, który odpowiada mi, jak żaden inny jednak różni nas 10 lat... Ja mam 22 a on 32 lata... Nasze zycia bardzo się rożnią, on pracuje, nie ma na nic czasu, ja studiuję i pracuję od czasu do czasu. Kiedy się spotykamy (a zdarza się to rzadko) jest dobrze, ale on nie traktuje mnie, jak kobiety z którą chcę być. Zawsze mówi o mnie koleżanka. Czy jest szansa żebym stała się dla niego kimś więcej? On jest po powaznym związku, mowił, ze czasami ma wyrzuty sumienia, kiedy wraca ode mnie... Co robić żeby on sie zaangazował? Czasami potrafie nie dzowiń nawet tydzień, a potem dzowni jak gdyby nigdy nic, a ja czekam... i lece jak głupia do niego, jak tylko zadzwoni i zawalam swoje sprawy.... Co robić żeby zaczął traktowac mnie poważnie? wydaje mi sie jeszcze, że on się dla mnie nie stara... czasami zastanawiam się, czy on chce mnie do siebie zniechęcić, czy po prostu taki jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety nie mamy zbyt dużego wpływu na to czują i myslą inne osoby, ale warto byłoby ogarnąć własne emocje i myśli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak to prawa hahaha
on cie rucha po prostu i tyle, zwykly ruchacz, ktore mozg sie stopil z nadmiaru latwych babek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MikiMyszka22
Chciałabym być taka zimna... Nie przejmować się ta ciszą z jego strony i oglądac się za innymi facetami nie czekając na niego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość donna wentka
daj czas czasowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość madry facettt