Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

11daisy

Co lepiej studiować???

Polecane posty

Mam do was pytanie, mam nadzieję, że pomożecie mi się zdecydować :) Zastanawiam się szczególnie nad trzema kierunkami studiów: prawo, filologia hiszpańska lub rosyjska, public relations. Co o tym sądzicie? Który z tych kierunków jest waszym zdaniem najlepszym wyborem? Wiem, że humanistyczne kierunki wybiera większość ludzi i trudno potem z pracą, ale kierunki ścisłe mnie naprawdę kompletnie nie interesują, będę się przy tym tylko męczyć.... Dziękuję za odpowiedzi :)

Gość kapelka.....
najbardziej opłacalny kierunek ,to krzakoterapia

Gość japierniczętowszystko
prawo. studiuję i polecam :)

A gdzie studiujesz? :) I jak z pracą po prawie? Od razu dodam, że jak coś interesowałaby mnie specjalizacja prawo finansowe czy handlowe... Dobry pomysł?

Studiuję na KULu. Co do prawa prawa handlowego to słyszałam że jest strasznie ciężkie. Ponoć studenci na to klną :) Sama Ci nie powiem, bo jeszcze tego nie doświadczyłam, ale powodzenia :)

Aj, ja chcę we Wrocławiu... A jak sądzisz, łatwo Ci będzie potem znaleźć pracę? W sumie tak dużo osób teraz studiuje prawo...:( A poza tym już sama nie wiem, czy to prawda, że na prawie najlepiej mieć znajomości...? :/

Myślę, że łatwo nie będzie. Zresztą po żadnym kierunku nie jest łatwo znaleźć pracę. Rzadko kto przecież pracuje po studiach w swoim zawodzie. Konkurencja jest naprawdę duża. Znajomości są przydatne na pewno. Ale nikt nie powiedział, że koniecznie trzeba jakieś mieć. Jak to mówi mój tata: jak jest się w czymś dobrym to wszędzie to docenią.

Ehhhh... :) No tak, twój tata ma rację i ja też tak uważam. Zresztą, prawo jest dość "uniwersalne". Można zostać radcą prawnym, można być prawnikiem w jakiejś firmie, a od biedy i sekretarką będzie łatwiej zostać :D dlaczego ten wybór musi być taki trudny!