Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jakroślina

Inni Się Odchudzają A Ja Pragnę Przytyć.

Polecane posty

Gość jakroślina

ważę 44,7 kg przy wzroście 168cm. Nie wyglądam strasznie, ale "ładnie " też bym tego tak nie ujęła. Kilka miesięcy temu ważyłam 47 kg. I było mi za mało, chciałam przytyć, jadłam jakieś białka i kluski, pizze.. tyle że nie regularnie, ale po prostu nie potrafię wstać i wiedzieć co mam w danym dniu zrobić, we wszystko po trochu ręce wkładam i taki oto efekt, że schudłam 3 kg , straciłam pracę, zasypiałam na zajęcia ( stres, nerwy, a przede wszystkim BRAK APETYTU - mogłabym żyć powietrzem i samą wodą :(( Naprawdę i nie jestem głodna), nie wiem na co mam ochotę w ciągu dnia, jem to co jest, a mam sporo jedzenia bo mieszkam z Włochem.. a przecież jest lato (sukienki, krótkie rękawki), jestem w Wawie studiuję, pracuję i cały dzień mam rozpieprzony, bo nie wiem co robić, obiad, nauka (sesja) oo i obok mnie teraz kupa notatek a ja się wylewam tutaj, masakra.. ale zależy mi na tym żeby przytyć, byłam u dietetyka - dupa, byłam ostatnio u psychologa bo serio chciałam się zamknąć w szpitalu może tam bym dała radę przytyć- oczywiście mu tego nie powiedziałam, głupia nie jestem, ale wskazałam co jest moim problemem i tam kilka drobnych spraw, powiedział, że DOBRZE WYGLĄDAM (?!). Jednak dziewczyny ja chcę być dla siebie piękna, sama dla siebie, chce się dobrze czuć. Czy ktoś ma podobny problem, albo zna odpowiedź na to co mi jest?

tez tak mialam , majac 169 cm wazylam niespelna 50 kg :( kosci i skora......dopiero peritol mi pomogl....

ale........po zaprzestaniu znowu scudlam....... i dopiero zmieniaj radykalnie moje odzywianie,,,przytylym :) waze prawie 59 kg :)

czy ktos z twojej rodziny ma problemy z "przytyciem" ?

Gość jakroślina