Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość 91Studentka

MIESZKAM Z RODZICAMI, ALE PRACUJĘ, CZY PRZYSŁUGUJE MI STYPENDIUM NA STUDIACH?

Polecane posty

Gość 91Studentka

Studiuję i pracuję, zarabiam niedużo (średnio 600zł na miesiąc) to praca w umowie o dzieło, czy przysługuje mi stypendium socjalne?

Gość nie przysługuje
trzeba wykazać sie dochodami wszystkich domowników, niestety

Gość dokladnie licza sie wszyscy
domownicy, i bierze sie pod uwage dochody z roku poprzedniego.

Chyba, że zarabiasz minimum ileś tam (kwota jest podana w regulaminie przyznawania stypendiów czy jak to się tam nazywa), ale jeśli tyle zarabiasz to automatycznie nie kwalifikujesz się do przynania stypendium naukowego. Ale! Jeśli w zeszłym roku podatkowym nie pracowałaś to masz szansę na stypendium, bo liczą się zarobik za poprzedni rok-kwota dochodu na członka rodziny wyliczana jest na podstawie zaświadczeń z US.

"Chyba, że zarabiasz minimum ileś tam (kwota jest podana w regulaminie przyznawania stypendiów czy jak to się tam nazywa), ale jeśli tyle zarabiasz to automatycznie nie kwalifikujesz się do przynania stypendium naukowego." Tutaj chodziło mi o to, że dochody rodziców mogą się nie wliczać, ale właśnie tylko wtedy jeśli dochód w przeliczeniu na miesiąc wynosi przynajmniej XXX.

Gość klafiorową
naukowe jest za oceny i dochody nie maja wpływu Ty musisz dodac dochody swoje i rodziców i podzielic to na ilosc osob mieszkajacych w domu. jak wyjdzie mniej niz 602zł na osobe - masz stypandium

Gość 91Studentka
Dziękuję, rozumiem, ale co w sytuacji kiedy nie wiem, ile będę mogła pracować w przyszłym miesiącu, ile przydzielą mi dni?

Nie ma znaczenia Twoja obecna praca. Oni tego w ogóle nie sprawdzają, przynajmniej u mnie nie sprawdzali. Liczy się to co było w zeszłym roku kalendarzowym.

Gość 91Studentka