Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Patisiinka

prawo jazdy a rodzice

Polecane posty

Gość Patisiinka

Nie dawno zdałam egzamin na prawo jazdy. Dokument odebrałam i pojawił się problem.. mam w domu 2 samochody... (rodziców) i mama twierdzi że: nie nadaje się do jazdy wiec samochodu mi nie da.. mało tego kiedy jadę z nią to pomimo tego, że siedzi obok krzyczy strasznie że np nie zatrzymuje się na ustąp pierwszeństwa...(twierdzi, że powinnam bo jestem początkującym kierowca i nie ważne że to niedziela wieczorem gdzie nie ma ruchu prawie wcale dodatkowo miejsce w którym normalnie przejeżdżają 2 auta dziennie) albo zabrania mi włączać wyższego biegu niż 3 bo twierdzi że na początek nie mogę tak szybko jeździć... dodam że nie mamy auta za 100 tys o które sie boji... jest panicznie tanie!! wiec nawet gdybym zaliczyla jakas wpadke to majątku nie straci!! Po za tym nie jeżdze jakos super pokracznie.. raczej przeciętnie! Nawet wykupiłam sobie dodatkowo 10 godzin wiecej zeby czuc sie pewniej za kierownica!! Koleżanki pozdawały i mogą normalnie jeżdzic.. ja sama chyba do auta nie wsiade nigdy.. Na wiosne planuje kupic swoje.. nie wiem jak to bedzie. Mieliscie podobnie?

Gość zgaga20
po pierwsze na kursie jeszcze nikt sie nie nauczyl jezdzic. do tego trzeba wiele wiecej godzin niz sam kurs. moja starsza siostra miala podobnie. rodzice tez nie chcieli dawac jej auta, bo swiezo po odebraniu prawa jazdy na pewno jeszcze nie umie jezdzic. ale przyszedl czas ze to oni potrzebowali jej zeby po cos pojechala czy zeby ich gdzies zawiozla (nie pamietam) powiedziala ze nie, bo jak oni twierdza jeszcze nie umie. po tej sytuacji juz byli bardziej przychylni pozyczac jej auto. wiem ze ciezko Ci bedzie przekonac rodzicow. ale moze powiedz im ze jak nie bedziesz jezdzic to zapomnisz.

Gość Patisiinka