Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Katrinaaaaaa

Jak zwrócić jego uwagę? ;)

Polecane posty

Gość Katrinaaaaaa

Jestem w nowej szkole (1kl technikum) i podoba mi się pewien chłopak :) pisałam z nim trochę w wakacje i wydaje się być bardzo sympatyczny, itd. Do tego jeśli chodzi o wygląd to idealnie trafia w mój gust ;) a z racji, że ja gust mam trochę odbiegający od reszty moich koleżanek to nie powinnam raczej martwić się o to, że się nim zainteresują :classic_cool:. Mój problem polega na tym, że nie wiem jak mogłabym zwrócić jego uwagę, szczególnie, że jakąś atrakcyjnością się nie odznaczam :o. Wiem, że oprócz jednego kolegi nikogo w klasie nie zna, więc chciałabym to jakoś wykorzystać, ale też nie mam pomysłu jak :) może znajdzie się ktoś kto mi coś doradzi? :P

Gość wróżka Ilojza z Katowic
usiądź z nim w ławce poproś aby coś wytłumaczył ze szkoły i się z nim umów albo też na wspólne uczenie do klasówki czy coś

Gość Katrinaaaaaa
Z tym uczeniem się to na początku roku może być trudne :) ale może z czasem to wypróbuje ;) jeśli chodzi o ławkę to na pewno będę się starała, ale też może być ciężko :D

Gość Katrinaaaaaa
Może ktoś jeszcze coś poradzi? :D

Gość mam wrazenie jakby
autorka bylo skizto ale mniejsza czemu nie zagadasz na przerwie? poczatki sa najlepsze do poznawania ,potem bedzie gorzej, nie musisz byc atrakcyjna bo widac ze jestes sympatyczna, po prostu dbaj o siebie - wlosy i cialo czyste,pachnace, jakis lekki makijaz moze, ciuchy tez staraj sie dopasowywac kolorystycznie. i uwazaj zeby czasem on sie nie zainteresował kims innym :P

Gość Katrinaaaaaa
Właśnie tego się obawiam :) dlatego wolałabym mu utrudnić zainteresowanie się kimś innym :D Skizto? ciekawa teoria :classic_cool:

Gość Katrinaaaaaa
uuuuuuuuuuuuuuuup :P

Gość Romek243