Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość przyszła księgarka ;):D

List motywacyjny do księgarni

Polecane posty

Pomoże mi ktoś napisać?? bo nie wiem jak się za to zabrać :(

Gość mniemam ...
chyba oszalalas!!!!!

Gość Madzialena86m
pfffffff nie ma to jak pójście na łatwiznę, skoro nie wiesz jak się do tego zabrać to daruj sobie tą pracę

Gość tu raczej pomocy nie znajdzies
tak.. szukałam. w ogłoszeniu piszą, że poszukują młodej dziewczyny do prowadzenia szkolnej księgarni. szukałam wzorów podań do pracy ale we wszystkich radzą, aby wpisać swoje ukończone szkoły na tym kierunku, np. "studia biblioteczne" i inne prace na podobnych stanowiskach. a ja studiuję zaocznie ekonomię, to byłaby moja w sumie pierwsza praca, nie licząc stażu w sekretariacie szkoly. Więc naprawdę nie mam pojęcia co tam napisać.. może ktoś mógłby chociaż podrzucić jakieś swoje pomysły?? każda pomoc cenna :)

Gość ze umiesz glebokiego
bez odrzutow wymiotnych.

Ale jak każą starać sie o a prace? Chcą CV czy tylko list? , bo w liście nie piszesz jakie masz ukończone szkoły, to piszesz w CV , w liście piszesz dlaczego chcesz ta prace i dlaczego sie do niej nadajesz.

Gość tu raczej pomocy nie znajdzies
chcą CV i list motywacyjny. Wiem, że ukończone szkoły pisze się w CV ale w przykładowych CV które znalazłam w Internecie radzili aby w akapicie w którym bede pisac dlaczego się nadaję napisać szkoły które były skonczone na danym kierunku.

tzn w przykładowych listach motywacyjnych*

Nie, szkoły piszesz w CV , nie piszesz ich znów w liście bo ten co to będzie czytał nie chce w koło macieju czytać tego samego , wpisz w Google " Librarian cover letter" wejdź w images i masz tam wzorów a wzorów, sklec kilka do kupy, jak juz to zrobisz to możesz tu pokazać to poprawie jak coś będzie nie tak.

Gość kasztanowa nalewka