Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mieszkanka bd

FATALNA OBSLUGA W TESCO BRZEG DLN.

Polecane posty

Gość mieszkanka bd

Witam, Mam nadzieję,że ktoś zwróci w końcu na to uwagę, bo coś jest chyba nie tak z Paniami pracujacymi w tesco na kasie w bd szczególnie jedną pracującą zazwyczaj wieczorami ( ona wie o kim mowa),tak wiec gdyby wtedy był kierownik bez wahania poszłabym do niego.Szanowna kasjerka ani dobry wieczor anie dziekuje anie pocaluj sie w dupe towar skasowała reszte wydała i po robocie a pozniej dziwić się,że ludzie nie chodzą tam na zakupy tak ciezko zrozumieć ,że od Waszej uprzejmości i atmosfery do klijenta dużo zależy , a jak sie nie podoba do do widzenia ktoś inny z chęcią podejmie pracę i zapewne z większym optymizmem... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fhgrsxh
tak powinno byc, mnie wkurwia to dzien dobry itd... pomysl sobie ile razy dziennie musi to mowic, pewnie zyga juz tym, a ty droga autorko popracuj nad swoja ortografia, a pozniej czepiaj sie uprzejmosci innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dscddcdc
a co moze jeszcze ma cie po rekach calowac? grunt to fachowa obsluga a nie mowienie dzien dobry, na ktore i tak co drugie bydlo nie odpowiada 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uwazam ze witanie się z klientem jest jak najbardziej OK. I powinno byc standartem obsługi. Ja niegy nie robiłam problemów z ym ,ze musze po raz setny mowic wymagana formułke do klienta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mieszkanka bd
w końcu za uprzejmość i milą obsługe im płacą tak?! równie dobrze sama moglabym sie obsłuzyć a one siedziełaby by pupami, ale na bezrobociu. a w bd nie ma takiego ruchu jak w większych miastach wiec tymbardziej nie powinno to tak wygladac;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mieszkanka bd
no calowac mnie nie muszą bo mam kogo innego do calowania, ale widze ze wiele nie dotrze jak spoleczeństwo m takie podejście niepotrzebnie zakładałam temat w każdym razie ja rezygnuje z zakupów w tym hipermarkecie a samym Pania tam pracującym życzę więcej życzliwości no i oby Wam sie powodzilo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja uważam, że to klient powinien się przywitać pierwszy. W końcu wchodząc do sklepu, to ja jestem gościem, kasjer jest "u siebie". Poza tym, pewnie taka pani kasjer ma dość powtarzania 1000 razy tego samego dzień dobry, a i mi, jako klientce nie urąga ukłonić się pierwszej. Dziwny człowiek z Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość metryczka
zgadzam się w 100% a kim TY jesteś paniusiu ? Sama powiedz dzien dpnry - podchodząc do kasy. Na odchodne powiedz do widzenia. Co ? Czujesz się lepsza pewnie i czekasz na ukłony w Twoja strone. Nienawidzę takich kretynek jak autorka!! sama pracowałam kiedyś w sklepie, na moje miłe przywitanie tylko co trzecia !!!!!!!!!! osoba cos powiedziała, Wchodzisz w dupe klinetom zle Nie wchodzisz też źle. Myślą kurwa, że są bóg wie kim a są GOŚĆMI w sklepie Kasjerka ma kasować towar a nie kłaniać się klientom durnowata babo Pisz skarge i mam nadzieje, że Ci odpiszą żebyś pocałowa się w tyłek :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×