Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość glupiajamega

Wydałam całą kasę i jestem głupia

Polecane posty

Gość glupiajamega

Oja, nie wiem co mam robić. Przed chwilą sprawdziłam stan mojego konta. Prawie nic tam nie ma! Mama dała mi od razu kasę na cały rok (jestem studentką), a ja już prawie nic nie mam!Jestem w szoku, niby kontrolowałam wydatki, ale jestem mega głupia...

Gość nnnnnnnelmannnnnn
No nie zaprzeczę.

Gość annadomannasatta
a ile kasy dostałaś od mamy na rok? w jakim czasie ja wydalaś i ileci zostało, może zaradzimy i skad jestes - gdzie mieszkasz?

Gość annadomannasatta
na co poszła kasa? sprecyzuj

Gość glupiajamega
Dostałam 5 000 euro, bo mama pracuje za granicą. Na koncie zostało mi 120 zł. Mam jeszcze 700 Euro nie wymienione. Mam kasę odwrześnia, musi mi starczyć do czerwca.

Gość nnnnnnnelmannnnnn
Wow to nieźle. To tym bardziej nie zaprzeczę Ci.

Gość glupiajamega
Za część kasy kupiłam sobie potrzebne rzeczy do domu, także laptopa itd. a reszte wydałam na np. buty, ubrania, dodatki, jedzenie(kupowałam w delikatesach i droższych sklepach, bo biedronkę i inne supermarkety mam mega daleko. I wiadomo, wyjścia do klubów itd.

Gość a ja mysle ze nie
to do roboty;)

Gość to sie ladnie ubierz
idź do klubu i naciagaj na drina i kolacje

Gość nnnnnnnelmannnnnn
No to nie złamuj się tylko szukaj pracy ;) Wydałaś to teraz popracuj, czy taka księżniczka z Ciebie że pracować nie możesz- tylko się tutaj studiami nie wykręcaj ;P

Gość heheheheheheheheheh
no to teraz szukaj sponsora :D

Gość ghdjgj
a Ty myslalas ze pieniadze same sie rozmnażają .. dziewczyno mialas 25000 zloty podzielic na 12 to ci wychodzi cos ponad 2 tysiace na miesiac!!!!! STUDENTCE !! no szok jak mozna byc tak ... ?

Gość glupiajamega