Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Agnezzz1984

27 lat od zawsze sama, jak to zmienić?

Polecane posty

Właśnie skończyłam 27 lat, nigdy nie byłam w związku. Sex chciałabym uprawiać z chłopakiem, a że jakieś tam spotkania zawsze szybko się kończyły to żaden z facetów nie miał miana chłopak. Tak to się stało że w wieku 27 lat jestem dziewicą, sama się dziwie. Może nie jestem miss świata, ale nie jestem też ostatnia, 170 55 normalna dziewczyna. Ogólnie jestem gadatliwa, można powiedzieć głośna, nie należę do szarych myszek. Ubieram się normalnie, z tendencją do elegancji, lubię chodzić w sukienkach i butach na obcasie. Raczej tak kobieco. Temat sex nie jest u mnie tabu, potrafię pożartować ze znajomymi o tym, ale nikt nie wie że nie mam zupełnie doświadczenia w tej kwestii. Nie wiem jak to się stało, miałam propozycje sexu od jakiś facetów poznanych w klubie, z którymi bawiłam się cały wieczór, ale to nie w moim stylu. Chcę żeby taka osoba rozmawiała ze mną na 2 dzień, a nie szybki numerek i dowiedzenia. Etap spotkania przez net też już były i dupa, niestety umawiać się ze mną chcieli Ci z którymi ja nie chciałam. A Ci którzy mnie interesowali, nie mieli na to ochoty. Hmm... lata lecą a ja mam wrażenie że stoję ciągle w tym samym miejscu. Nie wiem zupełnie jak to zmienić, jak kogoś poznać i zatrzymać na dłużej. Dochodzi do tego jeszcze stres że muszę się przyznać że jestem dziewicą . Macie może jakieś rady?

Gość unikaj kurdupli
Tylko unikaj kolesi co są Twojego wzrostu albo niżsi!! Wzrost u faceta to podstawa, tzn żeby nie był kurduplem! Nie ma nic gorszego jak fajna laska normalnego wzrostu z żałosnym kurduplem 169 cm :(

Ale czasem myślę że może watro by się skusić tylko na sex, zaraz 30stka a u mnie nic się nie dzieje.