Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość rej5jo

chłopak z którym się spotykam zaproponował mi taką pracę...

Polecane posty

Gość rej5jo

Sprzątanie w mieszkaniu jego kolegi. co o tym myśleć?

szanuj sie dziewczyno... to juz jest szczyt chamstwa zeby chlopak proponowal ci prace gosposi u jego kolegi ....

Gość jako facetttt
to upokorzenie, nie powinnas sie na to godzic jesli ci na nim zalezy. Widac on nie traktuje cie powaznie, skoro robi cos takiego. Zrobilas juz to ?

Gość jako facetttt
no wlasnie napisalem - ja bym w zyciu czegos takiego nie zaproponowal dziewczynie z ktora bym sie spotykal. ile kasy ci za to da? Przesada... Kobieto mam nadzieje ze tego nie zorbilas..

Gość rej5jo
witajcie. Eh. Nie zaproponowal stalej pracy, tylko wiedzial ze mam problemy ze znalezieniem pracy (jestem po studiach) i spytal czy nie chcialabym od czasu do czasu posprzatac u jego kolegi ktory mieszka sam, powiedzial ze co do kasy to sie dogadamy, tzn ja z tym kolegom. Ja znam tego kolesia, i w mieszkaniu jest balagan bo on raczej nie sprząta. Nie wiem zapytal mnie - czy w tym jest cos zlego?

Gość jako facetttt
tak, bo to jest upokorzenie Ciebie. Wiem ze zadna praca nie hanbi, ale to proponuje facet z ktorym sie spotykasz i to zle rokuje na przyszlosc tej znajomosci a sama szukasz takiej pracy? skoro jestes po studiach? chyba nie masz az takich problemow z kasą czy masz?

Ja widz etu dobre intencje -on chce pomóc, nie ma co się obrażać, ale nie idź na jeśli nie potrzebujesz na gwałt pieniedzy

Tak bardzo zlego... wolalbym utrzymywac swoja kobiete niz pozwolic jej pracowac jako sprzataczka u swojego kumpla... Owszem nie chcialbym miec leniuszka na utrzymaniu no ale w tych czasach ciezko znalesc prace...

Gość rej5jo