Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kiniu28

Co dla narzeczonej na święta?

Polecane posty

Gość kiniu28

Mam problem, bo nie wiem co kupić narzeczonej na święta. Interesuję mnie prezenty do 100 zł. Ma 19 lat interesuje się muzyką. Płyty ją ie interesuję, takie gadżety typu brelok, ramka na zdjęcia, pluszak czy kubek też odpadają. Portfel ma. Kosmetyków nie chcę kupować, bo nie znam się na takich rzeczach. Dezodoranty też odpadają, bo może pomyśleć, że coś jest z nią nie tak. Perfumy też nie, bo ma ich cały kufer. Łańcuszek z pierwszą literą mojego imienia dostała w ubiegłym roku na gwiazdkę. Kurcze już nie mam pojęcia. Tak myślałem nad pierścionkiem jakimś, ale nie wiem czy zmieszczę się w stówie, a poza tym nie pamiętam jaki ma rozmiar, a innych pierścionków poza zaręczynowym nie nosi i nawet go nie zdejmuje także nie wiem jak go podwędzić jeśli już... Pomóżcie, proszę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karooolciagam
CZeść:) Dla kobiety może coś dla urody?? jakiś pon podarunkowy albo karte rabatową do jakiś salonów kosmetycznych?? kobiety to lubią więc myśle że fajny byłby taki prezent Zobacz sobie na stronke i myśle że napewno coś wybierzesz właściwego bhclub.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kiniu28
Dzięki wielkie na pewno looknę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1. Bransoletka Lilou, bardzo modna ostatnimi czasy http://new.lilou.pl/pl/ 2. Karta podarunkowa np. Sephora, H&M, Reserved - zalezy co lubi 3. Komplet ładnej uroczej poscieli:) Ja bym sie bardzo cieszyla 4. Idzcie razerm na jakies zakupy, udajac np. ze chcesz kupic sobie cos i patrz gdzie jej wzrok pędzi - torebki, rekawiczki, bielizna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość soczyscie.pl