Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zagubiona za granicą

jaka praca dla kobiety za granicą wasze propozycje?

Polecane posty

Gość zagubiona za granicą

nie lubie sprzątac,nie znam się na gotowaniu,nie mam cierpliwosci do dzieci. czym ma sie zająć,muszę szukac pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ahmed z kebaba
zazdrosc mnie zzera jak widze wieprzka zdesperowanej, sam jestem chudym, pryszczatym niedorobem, nie mam wlosow na klacie, mam malego fiutka i do tego nie podniose nawet hantli 5 kg, w pracy na magazynie jestem popychadlem, nasmiewaja sie ze mnie supervajzery i zwykli robole, nigdy nie mialem w zyciu laski, jedynie wale gruche przed fotkami z gazet lub silikonowych cyckow z necie, jestem frustratem i wyzywam sie na kafe, fascynuja mnie mieszkancy pakistanu i wszyscy wlasciciele kebabow i oflajsensow, chcialbym byc jak oni, moc zapinac kozy na pastwisku i lowic polczyny na zapach kebaba i smazonej cebuli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeta juz mnie wkurwiasz, wiec cie naprostuje, moj facet nie bierze koksow, a ja nie mam silikonowych cyckow, ale gdybym wiedziala ze dzieki temu zniknalbys z forum to juz sobie wstrzykne ten silikon a mojemu facetowi koks w dupe wiec mamy deal? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość caffee lattteee
zeta zazdroscisz sterydu wieprzkowi zony bo sam bys sobie z checia wstrzyknal i powiekszyl malego penisa, ktorym co najwyzej mozesz postukac w kaloryfer, do mozgownicy tez bym ci radzila troche sterydow dodac, moze sie powiekszy objetosciowo bo jak na razie to te kozy ktore zapinas zna pastwiskach w pakistanie sa madrzejsze od ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zagubiona za granicą