Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość autorka_tematu

ingerencja rodziców w moje życie i związek...

Polecane posty

Gość autorka_tematu

witam.mam 22 lata, studiuję,nie mogę znaleźć jakiejkolwiek pracy mimo szczerych checi... mam chlopaka, 26 lat,jestesmy razem 1,5 roku. coraz czesciej myslimy o zareczynach i slubie za jakies 1,5 roku. tak wyglada moja sytuacja.problem tkwi w nadgorliwych rodzicach. zbyt ingeruja w moje zycie, oraz zwiazek z chlopakiem. od jakiegos czasu staram sie coraz mniej mowic im o sobie ale to nic nie daje. kontroluja moje wyjscia, glosno sprzeciwaja sie noclegom moim u chlopaka albo chlopaka u mnie,ostatnio dostalam opierdziel za to ze na zakupach przedswiatecznych bylam pol dnia... to tylko kilka przykladow.jak im wytlumaczyc zeby zrozumieli ze mam juz swoje lata i nie kontrolowali mnie ciagle na kazdym kroku?wiem ze najprostszym rozwiazaniem byloby wyprowadzic sie z domu i zaczac pracowac na siebie, szczerze mowiac nie boje sie takiej rozlaki,bardziej tego ze nie poradze sobie sama finansowo... co robic...

Gość dcasdcfdscfsd
celebruj każdą z chwil, która daje ci radość, uśmiechaj się do ludzi, nawet jeśli oni nie są mili. nie reaguj, nie pozwalaj na to, by ktoś za ciebie decydował. ufaj sobie, kochaj siebie i dbaj o siebie.

Gość smckjenwcv lemd
magiczne słówko: spierdalaj! powinno załatwić sprawę :classic_cool:

Gość autorka_tematu