Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość malinka.n

Problem z wlascicielka

Polecane posty

Gość malinka.n

Mieszkam na stancji i wynajmuje pokoj 1 os. Nie jestem pierwszoroczna studentka i nigdy wczesniej nie zdarzyla mi sytuacja taka jak teraz. Rzecz w tym, ze wlascicielka mieszkania caly czas wpada (bez zapowiedzi) i ciagle sie czegos czepia. Ostatnio w moim pokoju zaczela wychodzic wilgoc to ta do mnie ze to moja wina bo okna nigdy nie otwieram (co jest nieprawda). I mowie jej, ze wietrzone jest regularnie a ta ze nie, ze to nieprawda bo jakby tak bylo to nie wyszlaby wilgoc. Jak mnie nie ma to ona sobie wpada i lazi mi po pokoju (niby zeby cos tam sprawdzic). Inna sprawa z kranem w lazience. Odpadla galka to ona sobie ekipe przyprowadzila zeby to naprawic a teraz od nas chce po 10 zl za to (dodam, ze nie byla wymieniona bateria tylko po prostu przymocowana ta galka). Ogolnie to babsko wiecznie sie czegos czepia i za wszystko liczy sobie kase, mimo ze to do niej nalezy usuwanie wszelkich usterek. Jak ta kwestie moznaby rozwiazac i czy ona moze tak sobie bez zapowiedzi tu wpadac?

Gość Don Oskaro
Jak sie masturbujesz to też Ci włazi do pokoju ?

Gość grzybek ...
jakbym czytała o swojej popierdolonej teściowej , też tak robi , łazi po mieszkaniu które wynajmuje innym pod ich nieobecność i szpera po szafkach .

Gość grzybek ...
ale ona taka jest wtrącalska i węsząca wszędzie , nienawidzę jej!

Gość malinka.n
gorzej!! ona nocą zakrada się do mojego łóżka i jedną ręką zatyka mi usta a drugą masuje moją łechtaczkę. Gdyby mi to nie sprawiało przyjemności już dawno bym się z stamtąd wyprowadziła

Gość TO W CZYM PROBLEM ?
zmień kwaterę a ją podaj do skarbówki czy płaci podatek od najmu ! :D

Gość malinka.n
10:23 podszyw. SPADAJ POJE.BUSIE. 😡

Gość blihyfdrgh