Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Co i jak zrobić?

potwierdzenie ojcostwa

Polecane posty

Gość Co i jak zrobić?

mam taki "problem" Rozstałam sie z mężem ponad rok temu,ze zwiazku małżeńskiego mamy 3 letnią córkę,oczywiscie nie mam najmniejszych wątpliwosci co do ojca dziecka,ale do rzeczy: ostatnio trafiają do mnie informacje,ze były mąż zaprzecza jakoby był ojcem naszej córki,ze niby uznał ją za swoją,dał nazwisko,ale podejrzewa,ze to nie jego dziecko ja co do tego nie mam najmniejszych wątpliwosci i dlatego chce złożyc do sądu sprawe by skierowali go na badania i mu w koncu skurw*** utrzec nosa czy jest taka mozliwosc czy jednak musze zrobic adania we własnym zakresie? dodam,ze ja sie niczego nie obawiam,ale denerwuje mnie ta cała sytuacja

Gość Co i jak zrobić?
proszę o powazne odpowiedzi,bo w tej kwestii jestem "zielona" w zyciu bym nie pomyslała,ze własny ojciec bedzie próbował wypierac sie córki

wiem tyle, że jak zrobisz badania na własną rękę, to nie może to być dowodem w sądzie.

Gość ZielonyMarsjanin
co ty wymyslasz? prawnie twój maż jest ojcem dziecka i nie ma potrzeby tego udowadniać a jak on ma wątpliwosci to niech zrobi badania genetyczne i po sprawie

Gość Co i jak zrobić?
czyli powinnam wniesc sprawe do sądu o potwierdzenie ojcostwa???

Gość ZielonyMarsjanin
nie... powinnas olać temat. jesli uznał dziecko JEST JEGO OJCEM w sensie prawnym a dziecko urodziło się w małżeństwie?

Gość Co i jak zrobić?
ZielonyMarsjanin co ty wymyslasz? prawnie twój maż jest ojcem dziecka i nie ma potrzeby tego udowadniać a jak on ma wątpliwosci to niech zrobi badania genetyczne i po sprawie nic nie wymyslam,on nie chce słyszec nawet o badaniach i wmawia mi,ze słucham jakichs pierdół ale nie wiem,czy bliska rodzina by opowiadała pierdoły głupia sytuacja

Gość Co i jak zrobić?