Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość pytankooooo

Sprzęt-gwarancja

Polecane posty

Gość pytankooooo

Kupiłam kino domowe LG . moje pytanie dotyczy standardowej gwarancji-czy musze rejestrowac na stronie LG moje kino domowe zeby miec tą zwykłą roczną gwarancje ktora przysługuje kazdemu po zakupie sprzetu bez wnoszenia dodatkowych opłat? na umowie ze sklepu currys mam podana dokładna date kiedy jest koniec tej standardowej gwarancji wiec juz sama nie wiem czy mam jeszcze dodatkowo rejestrowac moj sprzet na stronie LG? czy wystarczy w razie awarii ze mam paragon. dziekuje za odpowiedz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×