Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nowa zielona mamusia

Kilka pytań do doświadczonych ciężarnych mamuś:)

Polecane posty

Witajcie:) Jestem pierwszy raz w ciąży (8 tydzień) i jestem "zielona", więc chciałabym jak najwiecej dowiedzieć się o przebiegu ciąży. Znacie jakieś dobre poradniki? Może coś można poczytać on line lub ściągnąć z netu?

Gość Lena204
stron o ciązy jest multum wpisz sobie w google ciaza tydzien po tygodniu i ci wyskoczą strony

Pytałam swojej pani ginekolog, czy mogę farbować włosy. Swoje mam ciemne a zawsze farbowałam je na blond. Usłyszałam, że ona jest stanowczo na nie. A ja nie wyobrażam sobie jasnych włosów z czarnymi odrostami, bleee.

Obejrzyj sobie film : w łonie matki I kup książkę : Ciężarówką przez 9 miesięcy. Przewodnik po ciąży i okolicach Godne polecenia ;)

Gość mlk
jest całe mnóstwo stron o ciąży. :) www.ciazowy.pl www.edziecko.pl http://www.babyboom.pl/ strony można mnożyć. :)

A farbować włosy możesz , najlepiej farbami bez amoniaku . Ja w ciąży włosy rozjaśniałam u fryzjera .

Gość adela_89
ja tez malowałam włosy przez całą ciążę, a jak się zapytałam o to mojego lekarza gdy byłam w ciąży to zaczął sie smiać :D kiedyś dawno temu były szkodliwe farby, ale teraz nie ma się czego obawiać. moze Twoja lekarka jest starszej daty???

Dodam jeszcze kilka słówek ;)) Mamom po porodzie polecam książkę: dzieciozmagania

Gość adela_89
po porodzie polecam tez książkę tracy hogg "język niemowląt" :)

Estera--> dzięki:) Postaram się kupić ta książkę. Farba bez amoniaku? Przy rozjaśnianiu o tyle tonów to chyba niemożliwe... Fakt, moja ginekolog jest starej daty:).

W którym tygodniu można określić płeć dziecka?

Gość Oliśka.!!
Ja w 10tyg ciąży farbowałam włosy. Miały być pasemka blond i czarne...wyszły....fioletowe :)

Gość mamama27