Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Martuśka 83

Zdałam prawo jazdy a teraz mój partner bawi się w instruktora!

Polecane posty

Gość Martuśka 83

Witam. Jakiś czas temu zrobiłam prawo jazdy, zdałam za pierwszym razem no i podczas kursu mój instruktor zawsze mnie chwalił. Niestety teraz to jest jakaś MASAKRA!!!! Zdaję sobie sprawę z tego że nie jestem świetnym kierowcą bo chyba nikt zaraz po zdaniu egzaminu nim nie jest ale jazdy gdziekolwiek z moim partnerem to katastrofa!!! Ciągle mnie poucza, nawet krzyczy... jak wjadę na jakąś dziurę to źle a jak zjadę za dużo na pobocze żeby podczas wymijania nie wjechać w dziurę to jeszcze gorzej, źle zmieniam biegi, w ogóle źle hamuję, źle parkuję, źle wyjeżdżam... wszystko jest źle!!!! Potrafi nawet wyklinać na mnie podczas jazdy! Za każdym razem jak wsiadam za kółko boję się bardziej niż przed egzaminem... Co robić??? Odpuścić sobie jazdę z nim "jego" samochodem? W końcu powiedzieć mu że mam już tego dosyć? Czy uznać że to dobra "nauka". Szczerze mówiąc to już nie mam najmniejszej chęci jeździć autem. W dodatku dostaję samochód tylko za miastem, raz w tygodniu na pół godziny jak jedziemy do mamy... Czy która ś z Was miała takie przeżycia ze swoim chłopem? Jak to wytrzymać?

Oczywiście jest metoda: zatrzymujesz się, mówisz mu żeby wysiadł i sama jedziesz dalej.

Gość znam ten bol tylko ze to samo
robil mi moj tata. Wysiadłam na srodku ulicy i go olałam, od tego czasu juz mnie nie poucza, a jakby mi moj facet tak zrobil to sorry,ale bym jebnela takiemu w ryj, uwaza sie za super kierowce czy co ze Cie tak traktuje? ja bym z nim nie ogadala tylko zrobila mu mega awanture za to jak Cie traktuje, dziwie sie ze nas tu o to pytasz zamiast dawno sie z nim rozmówić:? sorry, ale az mnie cos trafiło jak przeczytałam Twojego posta:o

Gość Martuśka 83