Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość camillkaaa00

Pomóżcie- najbardziej nadaję się na stylistkę, wizażystkę czy modelkę???

Polecane posty

Gość camillkaaa00

Hej, mam nadzieję drodzy Kafeterianie że mi pomożecie :) Otóż jestem osobą wszechstronną, mam wiele hobby i talentów i nie wiem co teraz robić w życiu i czym się zająć na poważnie. Oto zdjęcia z mojej profesjonalnej sesji zdjęciowej: http://4.bp.blogspot.com/-ipE9KO5yjFo/T0d_jYulYjI/AAAAAAAABT0/WGulZU8qzWQ/s1600/Kamila_MG_0072.JPG http://1.bp.blogspot.com/-zW20pHcUeOM/T0d_nh-P1lI/AAAAAAAABUQ/MpCXSDPTQQA/s1600/Kamila_MG_9978.JPG Makijaż, który wykonywałam sama(dodam, że jestem samoukiem, tak tak :) ) http://1.bp.blogspot.com/-aQICXXbw7sM/T0d_oR2y4JI/AAAAAAAABUY/RFyynoX1Lpc/s1600/Kamila_MG_9999.JPG A to jedna z moich ulubionych stylizacji: http://4.bp.blogspot.com/-DOHhcq1ET4Y/T0Z4mqmtziI/AAAAAAAABTU/gyZiKLiB2qc/s1600/DSC00902.JPG

Gość camillkaaa00
Proszę o poważne potraktowanie tematu i szczere, konstruktywne odpowiedzi!!!

Gość camillkaaa00
czekam na opinie, nie bójcie się :)

Gość ptasiek nastroszony
w tych rekawiczkach możesz kury macać. a Twój nos moze posłuzyć jako napędzacz operacji plastycznych

Gość camillkaaa00
bardzo nieładnie jest tak o kimś pisać. Ja zadałam pytanie i oczekuję Waszych odpowiedzi!

Gość aaaaaaaaaaaaah
nieładnie to jest umieszczac czyjes zdjecia na forum !!!:O

Gość sksjjhuah
Mój Jasiek ładniejszy i mówi że wstrętne to coś tzn ty!!!!hehehehehe!!!!!:p

Gość fvvvvvvvvvvvvffff
noo... kamila w zeszlym stuleciu nawet moglaby uchodzic za atrakcyjną zdecydowanie lepiej wyglada niz na codzien na tych zdjeciach.

Gość ptasiek nastroszony
to ostatnie zdjęcie to jakiś pozytyw długie w miarę ładne nogi , szczupła , delikatna, kariery jako piekna nie zrobisz ale moze ładnie rysujesz albo tańczysz

Gość sksjjhuah