Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość głupiaja

zwiazek ponad 3 letni czyli zyciowe rozterki!Piszcie

Polecane posty

Gość głupiaja

Czesc.Siedze juz od dluzego czasu na forum i szukam osob z podobnymi problemami jak ja...jestem studentka,mieszkam ze swoim chlopakiem w jednym mieszkaniu..nie mamy razem pokoju bo twierdzil ze rodzice mu na to nie pozwola-sa bardzo religijni ofszem ale jestesmy razem 3lata nie raz bylismy sami na wakacjach itd..moi znajommi twierdza ze to dziwne..wiem o tym..ale przeciez nie przyznam im racji..od1,5roku mieszkamy razem On strasznie sie cieszyl ze bedziemy w jednym mnieszkaniu i wogole,ale od dluzego czasu mam wrazenie ze liczy sie dla niego tylko nauka.Dla mnie nie ma wogole czasu,nawet gdy mam naprawde jakas mega przerabana sytuacje nie spedza ze mna czasu tylko;kochanie ja sie musze polpzyc ale OBIECUJE CI JUTRO POGADAMY JUTRO ZNAJDE DLA CIEBIE CZAS albo DZIS SIE MUSZE UCZYC ALE JUTRO SOBIE ZAREZERWUJ CZAS...Jutro nigdy nie nadchodzi.najgorsze jest to ze on nie widzi w tym problemu twierdzi ze chce zadbac o to zeby w przyszlosci niczego nam nie brakowalo..Probowalam olewac zrywac bie gadac z nim ale to wszystko na marne..jest tak pewny siebie i tego ze go kocham ze wie ze i tak mu wybacze...wiele w zyciu przeszlam i naprawde potrzebuje tylko tego zeby ktos mnie zauwazyl i przytulil i wogole..od moich kolezanek Ciagle slysze ze jestem madra seksowan pracowwita utralentowana,matka polka w wersji HOT ale co z tego...gdybysmy nie mieszkali razem to penie wogole bym go na oczy nie widziala doradzcie jak wplynac na niego...juz naprawde mam ostatnio takie mysli ze nie wiem...zle mi poprostu bo czuje sie cholernie ale cholernie samotna,najgorsze jest to ze jestem z tym kompletnie sama-moja mama od pewnego czasu trzyma mnie na dystans jak ja nie zadzwonie to ona nie dzwoni,siostra odzywa