Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość faaglees

coraz cieplej sie robi - durne mamuski zaczely wysadzac dzieci po krzakach

Polecane posty

Gość faaglees

pojmijcie wy tluste klompy, ze swiat sie w okol waszych durnych bahorkow nie kreci! nie dosc ze caly dzien slucham ryku waszych potworow, to jeszcze te smierdzace szczyny wszedzie. jak wam tak dobrze z tymi szczynami to niech wam dzieci leja do doniczek w domu! ja nie mam ochoty wachac tych smrodow i ogladac dupy waszych "fasolek" :o

Gość faaglees
o prosze jak sie mamuska wyraza, takich slowek uczysz swoje dzieci?

Gość faaglees
psie gowno ludzkiemu nie rowne. najgorzej jebia szczyny i gowna malych dzieci!

a ty chodzisz i nos w gówna dzieci wsadzasz? gratuluje, super hobby

Nie wiem, nie znam się aż tak na fekaliach ale bardzo mnie obrzydzają zasrane alejki w parku a niby obowiązek sprzątania po psie jest. O osiedlach już nie wspomnę. Jedno wielkie gówno za przeproszeniem. Jakoś nie spotkałam dziecka robiącego kupę w parku a psów widuje na pęczki wiec chyba wymyślasz problemy tam gdzie ich nie ma.

Gość faaglees185879
faaglees Ojjj widać że Cię mamusia nie kochała w dzieciństwie. Pewnie nawet na spacerek nie wyprowadzała. No cóż. A co do dzieci to się raczej nie zmieni, tak się bedą zachowywać a Tobie został SZNUREK lub Garść tabletek.

A TY myślisz, ze mamy czerpią z tego jaką dziką satysfakcje?? że uwielbiają ściągać majtki swoim dzieciakom i kazać im się wypinać za krzakami??!! Ale co mają zrobić, skoro dzieci nie potrafią jeszcze tak kontrolowac swoich potrzeb fizjologicznych?? pozwolić im się zlać w majty??!! nie wiem jakim cudem czujesz "smród" ale musisz mieć nieziemski węch!!!