Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dupablada.

maz zjebal mi dzien

Polecane posty

Gość dupablada.

dzis mam dzien wolny,maz tez....byla okazja zeby dzien spedzic razem,z dziecmi bo mnie b. duzo niema w domu.Maz chcial jechac na ryby,dzien zaczal sie milo i fajnie ale potem jak stwierdzilam ze na ryby nie jade z dziecmi bo oni nie wysiedza nad odra i ze potem jestem umowiona z nimi do lekarza to maz strzelil focha...i tak caly dzien odzywa sie do mnie zdawkowo huj wie o co mu chodzi i wogole...caly moj wolny dzien poszedl sie jebac,probowalam z nim porozmawiac to nic konkretnego mi nie powiedzial....jestem zla bo dzien mi przelecial na niczym i strasznie do dupy

Gość Psudonim:.
twoja wina :opo kiego zapsiałas sie do lekarza :o TY ZJEBAŁAS ten dzień

Gość maturks4
Też bym z tobą nie rozmawiał takim językiem To już nie znad Odry, tylko z jakiegoś rynsztoka. W kanałach pracujesz?

Gość dupablada.
taaa...pozartujcie sobie moim kosztem,a co tam...ja se sama poplacze :'(

Gość dupablada.
juz wiecej nie pozwole mu wsadzic...tylko jego kolegom, ktorym juz od dawna pozwalam

Gość Wroc...
Jecie ryby z Odry? :)

Gość dupablada.
nie,nie jemy. On polozyl sie spac ale laskawie odburknal mi czemu tak sie zachowuje...bo chcial jechac na ryby a nie pojechal,obrazil sie jak dzieciak.Ryby to jego hobby,no ale bez przesady..... czuje sie fatalnie bo przez cala ta atmosfere bylam niemila dla dzieci,prawie wcale nie poswiecilam im czasu,grrrr...jak jestem zla o to na siebie

Gość dupablada.
No i znowu wieczór minie mi na samotnym drażnieniu łechtaczki :(

Gość sdsdsdsdsdgg
korona by ci z glowy spadla gdybys pojechala?

Poprawka, ty zjebałaś dzień mu. Powiedziałaś, to trzeba było jechać, a nie. Leniwa dupo dziećmi się zasłaniasz. Dzieci zawsze moją co robić na świeżym powietrzu, sieroty wychowałaś?

Gość sdsdsdsdsdgg