Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość PrzyszłaStudencina

Warszawa-uczelnia.

Polecane posty

Gość PrzyszłaStudencina

Witam. Jestem tegoroczną studentką. Matura zdana przeciętnie. Język polski około 50% myślę, matematyka 50 % około, język angielski na poziomie podstawowym 80% a na rozszerzonym około 60% do tego biologia 40-50%. Czy mam szansę dostać się na takie kierunki jak np. psychologia, biotechnologia, elektrotechnika, logopedia czy filologia w Warszawie? Poloitechnika lub Uniw. Kardyn. Wyszyńskiego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PrzyszłaStudencina
oczywiście maturzystką jestem nie studentką :) pomyłka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PrzyszłaStudencina
upup

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PrzyszłaStudencina
podstawa..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niebiessskoooka,,
Biotechnologia, elektrotechnika przy maturze zdanej z matmy/biologii na 50%? W jakim ty swiecie zyjesz dziewczyno:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PrzyszłaStudencina
zajmijmy się może uczelniami.. Czy mam szansę dostać się do Warszawy na podany uniwesrytet?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niebiessskoooka,,
nawet nie bralam pod uwage ze mozesz mowic powaznie o podstawie z tych przedmiotow i załozyłam ze to rozszerzenie... PW to najlepsza uczelnia w Polsce i pomijajac ze na dostanie sie na jakikolwiek kierunek tam masz 0% to nawet jesli dostałabys to odpadłabys po 2 miesiącach jesli mature z biologii, matmy ogarnełas na tak niskim poziomie. UKSW to juz slabsza uczelnia ale chetnych na takie kierunki jak psychologia jest od zatrzesienia i szanse tez sa raczej znikome

Udostępnij ten post


Link to postu