Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

a g n i e s z k a _

Abonament w Orange a zagubienia karty sim

Polecane posty

Gość Liyahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nie uda jej sie bez kary na bank, Orange tutaj sie nie cacka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Liyahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mi np przyznali 1200 zł ulgi i tyle wyniosła by kara gdybym zerwała umowe na samym poczatku, co miesiac ta kwota maleje o 60 zł, zawsze jest kara za zerwanie umowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Liyahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
acha no i teraz bedziesz musiała spłacic zaległe faktury plus kara,inaczej nasla na ciebie komornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
umowe masz do marca to jeszcze kawał czasu,pójdziesz wszystko wytłumaczysz jak było ,tam też pracują ludzie,może Ci pomogą to załatwić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czemu od ulgi co miesiąc 60zl? Tyle płacisz miesięcznie tak? Czyli jak ja mam na umowie ulgę 2228 to od tej kwoty muszę odlicyc tyle ile juz zapłaciła ? Nigdy nie zwracalam uwagi na ta ulge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Liyahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
u mnie akurat jest to 60 zł, u Ciebie mysle ze bedzie koło 100 zł jesli miałaś umowe na 2 lata, czyli mysle ze bedziesz miała około 1000 -1200 zł kary,zalezy w jakim miesiacu Ci wyłaczyli numer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Liyahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
słuchaj mozesz napisac maila do Orange jesli jestes za granica to wszystko Ci wyjasnia, maja tez konto na FB tam tez odpowiadaja konsultanci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
może nie potraktowali tego jako zerwanie umowy,dlatego nie ma nic o karze ,więc ich spłać poczekaj do końca umowy i zmień operatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jutro wplace za 4 miesiace, tj. styczen-kwiecien a na poczatku lipca wplace od maja jesli bedzie kara to ja zaplace bo nie bede miala wyboru, chociaz na stronie nie ma nic o karze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Liyahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
http://www.orange.pl/kid,4001126120,id,4000378163,title,Rozwiazanie-umowy-przez-klientow-PTK-Centertel,article.html przeczytaj punkt 2 na koncu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w tym orange nic nie wiedza :o rozmawialam z konsultantka, powiedziala ze mam zaplacic za 4 miesiace, w lipcu ma byc aneks do umowy i przedluzenie o 3 miesiace i spoko a pozniej dostaje wiadomosc ze mam 1230zl do zaplaty, zerwana umowe, brak mozliwosci kolejnej umowy. o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To moze skontaktuj się z Panią Magdaleną. Zajmuje się ona załatwianiem tego typu formalności dla firm współpracujących z orange. Kontakt do niej http://orangefirma.pl bądź numer telefonu komórkowego 502-761-342

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Widzę że tutaj gadacie na temat telefonów komórkowych. Co sądzicie o ofercie: http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4003759373,article.html Jestem na etapie zmieniania karty na abonament i szukam korzystnej oferty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×