Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Problem z autem

PROBLEM Z PRZEGRZEWANIEM SIE WODY W OPLU TIGRZE 1.4

Polecane posty

Gość Problem z autem

Witam, dzisiaj zauważyłam niepokojący sygnał w moim autku. Wlekłam się w korku i temperatura zaczęła dochodzić do 105 st - temp wody. Oczywiście zatrzymałam się, trochę spadła i dojechałam do domu. Jutro jadę do mechanika. ale chciałam przed tym zapytać, co to może być? Innych sygnałów nie zauważyłam, płyn też nie ucieka.. Mam opla tigrę 1.4 90KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość prawdopodobnie......
termostat do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wrefewfewfrgw
W corsie przy 103*C dopiero włącza się wentylator na chłodnicy, tak ma być :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
termostat czujnik temperatur tez moze byc za rowno czujnik tem plynu chlodzacego jak i przy wentylatorze chlopdnicy zapowietrzony uklad uszczelka pod glowica ale w oplach corsa b i tigra bo to samo czesto szwankuje sonda lambda ktora wprowadza w blad komputer - ja kiedys mialem corse b i wszystkie powyzsze rzeczy< poza uszczelka> wymienilem i nadal sie malpa gotowala i malo tego jak sie zagotowala to po jakims czasie gasdla i nie chciala odpalac az ostygla- okazalo sie ze po podlaczeniu pod komputer sonda lapmba do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
generalnie byl to moj pierwszy i ostatni opel jezdzil fajnie ale psuly sie wlasnie takie duperele ktore potrafily unierucomic auto jedyny samochod ktory lubil jezdzic na lawecie to wlasnie corsa b.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem z autem
okej, dzięki, jutro sprawdze wentylator i podjade do mechanika. chyba jakby poszla uszczelka, to najgorzej? ile bym musiala na to wydac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wertfwweewefewr
andrzej z uk generalnie byl to moj pierwszy i ostatni opel jezdzil fajnie ale psuly sie wlasnie takie d**erele ktore potrafily unierucomic auto jedyny samochod ktory lubil jezdzic na lawecie to wlasnie corsa b. jak się kupuje jakieś zajechane szroty to tak bywa, niezależnie od marki :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poza tym termostat w tym silniku nie jest prosta sprawa do wymiany bo...... jest ukryty pod paskiem rozrzadu wiec- jezli termostat to masz do wymiany pasek napinacz rolke a czesto gesto pompe wody - koszt kilkaset zlotych silnik ten jest jakas porazka konstrukcyjna we wszystkich normalnych autach termostat jest na wierzchu druga porazka to fiat doblo 1.6 zeby wyjac alternator-----trzeba wyjac silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wartooo
a ja radze zmienic chlodnice,bo moze byc z kamieniem,mialem taktez w oplu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem z autem
poza tym to auto niewygodne do robienia laski w lesie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie daj sobie wmowic uszczelki jesli termostat to kilkaset zlotych czujniki temp kolo 20 zl sztuka z robocizna 50 dych jakies ktory to rok auta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem z autem
jezeli to pomoze, to powiem, ze rozrzad, pompe i te inne duperele wymienialam 3tyg temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem z autem
za dobre rady moge wysłać gratis moje noszone majteczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość erwrereererwew
Nie słuchaj tych idiotów, gdy silnik osiągnie 95*C otwórz maske i dotknij górny wąż idący do chłodnicy, jeśli będzie zimny to rzeczywiście masz termostat do wymiany 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
z chlodnica dobry pomysl generalnie trzeba zrobic tak jutro rano go odpal i trzymaj reke na gumowych rurach pod silnikiem i sprawdzaj ktore sie nafrzewaja powinny najpier nagrzewac sie z prawej strony a z lewej rura powinna byc zimna po jakim czasie < temo na wskazniku rosnie i po jakims czasie spada o kilka kresek- to jest moment otwarcia temostatu> powinien nagrzewac sie przewod z lewej strony jesli tak jest to termostat ok kamien w chlopdnicy moze byc tez lub brudna chlopdnica- jakis piasek w tych rowkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem z autem
1998 rok. nie kupilam jakiejs zajechanej tigry, autko od pierwszego wlasciciela, sciagniete z niemiec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem z autem
oczywiście nie zwracajcie uwagi na podszywy. ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spierdalaj ok uszczelke wmowi kazdy mechanik jak bedzie chcial zarobic- wiesz ile kosztuje wymiana uszczelki pod glowice? to sie zamknij jak wymieniales pompe i rozdzad to powinno zmienic sie wlasnie termostat glupio jakby teraz padl bo masz to samo do roboty drugi raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Van Zann
gardzę biedotą jeżdżącą takim gównem 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wartoo
w moim oplu astra chlodnica byla ciezka od osadow i w gorach woda sie zagotowala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem z autem
jutro tak zrobię z autem, dzięki. mam nadzieję, że to będzie tylko termostat, czyli chyba koszt niewielki, skoro caly rozrzad wymienialam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mi tez ktos napisal ze mialem szrota kochani ja mialem taka corse jak wam sie jezcze nie snilo posiadanie samochodu zadnego o nie byl to szrot z niemiec tylko kupiony jako kilkuletni krajowy. jakis czas bylo ok ale jak miala juz z 5 lat zaczela sie syac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×