Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ciachostka

Czy współczujecie osobom po studiach które pracują

Polecane posty

Gość ciachostka

na produkjci i w sklepach oraz wkurzacie się na osoby po szkole średniej (czasami nawet zawodowej,gimnazjalnej i podstawowej) które pracują w biurach, czasami na produkcji są kierownikami, majstrami, brygadzistami a kierownikami mogą być w biurze nawet osoby średniej /czasami/. Czy was to wkurza/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wykidajło
tak, byłam wkurzona, zrezygnowana gdy dowiedziałam się, że panienka po liceum zawodowym dostała pracę w biurze rachunkowym a ja nie chociaż jestem po studiach z doświadczeniem w księgowości, kursem kadry i płace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie, bo sama mam skonczone studia i pracowalam w markcie co zreszta lubilam. a na studia poszlambo lubilam sie uczyc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GHAH GIERAhamze 666 JWWD!
Parobasy systemowe to są! Jeśli są między nimi kłótnie to są oni już wypaleni zawodowo und chorób zawodowych się nabawią and na renty se młodo pójdą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ja tez byłam wkurzona kiedy
po szkole artystycznej i z doświadczeniem jako ilustrator nie dostałam pracy w ag. reklamowej, a dostała ją (stanowisko grafik) koleżanka bez umiejetności piodstawowej obsługi komputera. A później byłam wkurzona, kiedy po 5 latach pracy w zawodzie grafika + umiejętność fotogr. i przygotowania do druku nie dostałam pracy jako grafik, a dostała ją osoba po liceum (zwyklym)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach