Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość tyhokukma92

Czy ludzie z dużych miast uważają sie za lepszych ???

Polecane posty

Gość tyhokukma92

Zasadniczo moje pytanie kieruje właśnie do tych ludzi. Czu czujecie sie lepsi od ludzi z małych miasteczek czy wsi ? Proszę o szczerość. Przecież i tak jesteście tu anonimowi. Moje pytanie sie z byle niczego nie wzięło. Studiuję zaocznie w dużym mieście ale na codzień jestem z małego miasteczka (11 tysięcy) i czasami słyszę żarty o "wiejskich zwyczajach" a ostatnio nawet niedawno poznany chłopak o wieści o tym ,że nie jestem z tego miasta a dojeżdżam tylko na weekendy zapytał się mnie "To , z której prowincji laska jesteś ?" Przyznam ,że było to trochę...nieuprzejme ? I to w sumie nie jeden taki przypadek... Może faktycznie ludzie z dużych miast są bliżej kultury i "wielkiego świata" (kina,emipki, wielkie galerie) ale to chyba nie czyni ich lepszymi. Ale na serio powiedzcie czy uważacie nas za bardziej zacofanych od siebie :) ? Naprawdę chciałabym wiedzieć.

Gość vann zann
a z której prowincji jesteś? :classic_cool:

Gość werra1122
Ja jestem z małego miasta (10 tys mieszkańców) i czuję się z tym dobrze. Wszędzie mam blisko. Nie musze nigdzie dojeżdżać a jak chcę pojechać do galerii to wsiadam w samochód i po prostu jadę;-)

Gość tyhokukma92
168-48 Dzięki za szczerość :P

Gość tyhokukma92
165-48 a mogłabyś uzasadnić ? nie będę Cie krytykować :) chciałabym wiedzieć co sądzisz o ludziach z małych miasteczek.

Ludzie urodzeni w dużych miastach nie czują się lepsi od innych. Ludzie, którzy przeprowadzili się do nich, z mniejszych miejscowości - owszem.

Gość 165-48
Autorko nie ma za co :)

Gość 165-48