Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Fijfijfijuu

Do mam tych najmłodszych

Polecane posty

Mam pytanie do mam noworodków: jak śpią Wasze dzieci? Chodzi mi o to czy w pościeli, czy w rożku czy w śpiworku? Jeśli w rożku czy śpiworku (bo wyczytałam, że maluchy najlepiej czują się mocno opatulone) to kładziecie im pod spód pościel, np. kołderkę, czy kładziecie na prześcieradle? A jeśli w pościeli to bez poduszki? Wiem, że pytanie pewnie wydaje się głupie, ale jestem totalnie zielona w tym temacie :)

Gość week of view
ja owijam moego aniolka w kocyk klade do lozeczka i przykrywam jeszce kocykiem:) ja mysle ze to od dziecka zalezy, moj lubi ciepelko:)

Moje dziecko od urodzenia spało tak samo jak teraz. Ubierałam ją w body i taki zwykły pajacyk (śpiochy z długim rękawem). Miałam normalnie pościelone łóżeczko, jedynie kołdrę rozkładałam na łóżku, kładłam na nią córkę i przy stopkach zawijałam przykrywając ją. W domu miałam 19 stopni.

Achaa. Ja też na początku myślałam, żeby kłaść normalnie, pod pościelą, ale czytałam, że dziecko się rozkopuje, a niektóre mamy bały się, że nakryje sobie głowę kołderką i to mnie zbiło z pantałyku :)

Gość zonaKraka
Mój spał w rożku, dopóki nie dałam mu kocyka kiedy dwa rożki były w praniu- tak polubił swobodę że nie chciał do rożka wrócić. Więc kocyk, poduszki nie bo nie jest potrzebna, a czasem może nawet zaszkodzić. Kołderkę dostał jak miał 10 mcy, przyszła zima, wcześniej bym nie dawała bo już jako trzymiesięczny niemowlak czołgał się tak że czasem głową w nogach łóżeczka lądował, pod kołdrą by się dusił. Śpiworek wydawał mi się niewygodny, bo noworodka często przewijałam, a później jak już wstawał w łóżeczku bałam się że zęby powybija ;) Ale siostrzenica od urodzenia śpi w rożku albo śpiworku i dobrze jej się tak śpi.