Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość mmalala milenkiii

Ile zarabiaja wasi mezowie i w jakiej branzy pracuja?

Polecane posty

Gość mmalala milenkiii

Zastanawiam sie czy tylko mij maz jest malo zaradny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niunia z Torunia...
a ile zarabia i w jakiej branzy??? Bo od tego powinnas zacząc ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ffygdufygrf
moj zarabia 1600 plus premie za ewentualne nadgodziny...branza budowlana typu remonty mieszkan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość napisze na pomarańczowo bo
mnie tu nie lubią :) mój mąż skończył budownictwo na politechnice. ma uprawnienia budowlane zarabia 5 tys netto + premia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niunia z Torunia...
Piekarz,po zawodówce ,3200 na rekę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mmalala milenkiii
moj budowa- .Zarabia ok 1200-1500zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość psychological action
to zero i dno jak na faceta...jak na kogokolwiek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość To ja tez na pomaranczke
Moj jest dr hab.,pracuje jako wykladowca, zarabia 8400 na reke nettoo,o 200 zl go okroili od tego roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ile ty zarabiasz?
pochwal sie jak bardzo jestes zaradna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mmalala milenkiii
ja mam ok 1200-1300zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość napisze na pomarańczowo bo
ja mam 2500 netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niunia z Torunia...
Pracuje 8 godzin dziennie???? jesli tak to wszystko w normie jak na budowlanke ,wiem ze to przykre, i że mało ale to więcej niz najniższa krajowa...:-O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ffygdufygrf
ja mam na reke ok 1300 zl. to razem mamy ok 3000. Dwojka dzieci.I jak tu zyc...:-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość psychological action
ja mam 3500 do rączki i w zyciu nie związałabym się z kims kto zarabia mniej niz ja... heheheh pewnie ze jestem sama :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mmalala milenkiii
moj maz to taka troche ciapa. ma dobry zawod. i moglby doibrze zarabiac ale po co. ciagle pracuje na czarno bo na budowie nie chca zatrudniach n umowe. tazke w wieku 30 lat ,ma moze z 5 lat skladkowych. i prawie zerowe doswiadczenie udokumentowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gaga naga
Mój mąż: 2300 zł na rękę. Ale dorabia naprawami komputerów (jest serwisantem komputerowym).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
na budowie 1500? Sorry ale to bardzo malo jak na ta branze. Moj kuzyn robi w budowlnce i wyciaga spokojnie 3 tysiace, a czasem i wiecej (w zaleznosci od sezonu). Kolega na studiach pracowal na budowie, a bylo to z 3-4 lata temu i zarabial 2500zl wiec jakim cudem twoj maz tak malo zarabia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ffygdufygrf
praca na budowie to praca fizyczna,meczaca,facet sie narobi przrz te 8 godz a gownoz tego ma...nieco ponad najnizszej krajowej....:-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zona nauczyciela 33287
mój maz pracuje w szkole, z prywatnymi korkami (z dojazdem do uczniow) zarabia ok 1600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anonimowazona
mój mąż zarabia 8 000zł/m-c, pracuje w górnictwie (kopalnia miedzi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mmalala milenkiii
bo moj maz ciagle robi jako pomocnik. dziwie sie mu ze przez tyle czasu ile on pracuje na budowie nie moze sie nic nauczyc. a wiadomo wtedy by wiecej zarabial. np. umawia sie np. na 10zl na h. a przy wyplacie obcina mu do 8zł na h. i ciagle mamy w plecy. bo pracuje na czarno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cieszcie sie z tego co macie
mojego meza spotkalo wypowiedzenie po 15latach pracy w jednej firmie. dzis obydwoje szukamy pracy, mamy male dziecko. duzo nie zarabial ale kasa zawsze na czas. zawsze sie docenia wszysto po stracie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cxsafsaf
dziewczyno mi faceta w pracy nawet okrasc potrafia, jest z nim masakra , ciagle albo mu kasy nie wyplacaja albo cos.. mamy dziecko chcialabym odejsc od niego ale nie mam narazie takiej mozliwosci ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ???????????
budowa na własnym zusie 3500 po sezonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość psychological action
może macie z tych swoich "nieudaczników" coś więcej niz kasa tylko, nie wiem, sprzątają sa świetni w łózku że warto ich utrzymywać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mmalala milenkiii
wiem. mam wrazenie ze sie nie stara. nie przyklada do pracy. nie raz widze w miescie jak mlodzi chlopacy np. pracuja na elewacji klada styropian. a moje do teo nie dopuszczaja. bo jak on twierdzi nie umie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mmalala milenkiii
moj jest ogolnie dobrym facetem. i w domu pomoze. i zajmie sie corka. ale ta praca. fajnie by bylo zeby wiecej zarabial. zawze mozna sobie na cos lepszego pozwolic a tak. nie mamy nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×