Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kasiiiiia

gwarancja - pytanie

Polecane posty

Gość kasiiiiia

Słuchajcie. Kupiłam laptop i nie miał nawet miesiąca a padł dysk. Oddałam go na gwarancję i nie ma go już około miesiąca. Czy to dobrze? Z tego co wiem to okres gwarancyjny to dwa tygodnie, tylko, że serwis jest w Czechach czy gdzieś. Czy mogę już zażądać zwrotu pieniędzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a umowe czytalas?? albo regulamin sklepu. kazda firma ma inne warunki gwarancji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasiiiiia
czytałam nawet kartę gwarancyjną, nic nie ma ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zadzwoń do tego sklepu i zapytaj, dlaczego to tak długo trwa. Zaznacz, że komputer jest Ci potrzebny na co dzień i taka długa zwłoka jest Ci nie na rękę. Jeżeli będą kręcić, to może rzeczywiście zażądaj zwrotu pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×