Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ona_pyta_was

Jak to jest z wysyłką na rachunkach ??

Polecane posty

Gość ona_pyta_was

Słuchajcie, rozpoczęłam działalność i jestem na ryczałcie, wystawiam rachunki oraz prowadzę nieudokumentowaną sprzedaż. Oczywiście nie mogę na ryczałcie odliczyć kosztów. Sprzedaję przede wszystkim na allegro i nie wiem czy na drukach wypisywać do kwoty zapłatę za wysyłkę bo jeśli ktoś wpłaca np. 200zł + 15zł wysyłka i wpląca przez payU to automatycznie zostaje cała kwota przelana czyli 215zł i taka kwotę muszę wpisywać na rachunki?? mimo że te 15zł nie będą moim przychodem?? Jak to rozwiązać?? Na rachunkach dla Kupujących przecież muszę wypisać że zapłacili za wysyłkę..... kurde poradźcie coś bo nie uśmiecha mi się mieć problemy, a księgowa u której byłam nie wiem jak to załatwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Szczery Szczepan
Wsadzaj do paczki fakturę Poczty Polskiej wystawioną na dane nabywcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×