Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zdruzgotanycieńczłowieka

Potrzebuję pomocy kogoś kto zna się na ludziach, bo już nie mogę tak dłużej!

Polecane posty

Jestem już wrakiem człowieka. Studiuję dziennie i dojeżdżam codziennie na zajęcia z innego miasta 50 km. Moi rodzice zniszczyli mnie już praktycznie do końca. Nie wiem czy są gdzieś gorsi. Przez całe życie byłem zamkniętym w sobie, dobrze uczącym się, spokojnym człowiekiem. Nie piłem, nie paliłem, nie brałem narkotyków, nie chodziłem do klubów, a na jakieś imprezy sporadycznie. Moi rodzice są bogatymi ludźmi, a przez całe życie ani z dobrej woli ani za moje osiągnięcia nie dostałem złamanego grosza. Wciąż szedłem naprzód mimo, iż słyszałem od nich, że jestem do niczego i nic ze mnie nie będzie. Słyszałem co roku, że nie zdam do następnej klasy, a zawsze zdawałem z dobrą średnią, że nie zdam testu gim, matury, semestru i nic w życiu nie osiągnię, a zawsze miałem dobre wyniki. Jestem najlepszym studentem na roku i zapieprzam od rana do nocy sypiając po 3 h na dobę. Ciągle gadają, że nic nie robię i interesują ich tylko wyniki, a nie wkład pracy. Nie dojadam, bo dają mi wyliczone co do grosza pieniądze na przejazd autobusem, i przez wiele h zajęć jestem bez jedzenia. Nigdy nie stać mnie na nic. Zawsze byłem lubiany, a przez nich musiałem odciąć się od ludzi, bo przy każdym wyjściu z domu miałem awantury, gdyż powinienem tylko się uczyć i spać. Kiedy straciłem przez nich wielu znajomych to powiedzieli, że to przeze mnie, bo jestem beznadziejny. Rozpieprzyli mi 5 lat temu piękny i szczęśliwy związek z dziewczyną, która mnie kochała i którą ja kocham do dzisiaj i sprawili, że teraz ona mnie nienawidzi. Moja matka kupuje mi drogie rzeczy,których ja nie chcę żeby chwalić się moim wyglądem przed znajomymi, a ojciec jest degeneratem, który myśli tylko o sobie. Po powr