Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość malami1212

skapy facet??

Polecane posty

Gość malami1212

spotykam sie od pol roku z pewnym facetem. On duzo zarabia,bo jest na stanowisku kierowniczym a ja jestem studentka i dorabiam w restauracji. Nie chcialam zeby myslal ze polecialam na kase, i zawsze raz on placi a raz ja Place jak idziemy do kina lub restauracji. Ja chce sie wyksztalcic i zarabiac sama na siebie zeby nigdy nie byc uzalezniona od meza, Mieszkam za granica i postanowilismy pojechac do polski do miasta z ktorego pochodze. Ja powiedzialam ze place na bilet na prom i kabiny ( bo mieszkam w norwegi) a on zaplaci za benzyne, wiec ja i tak okolo 500 zl mialam zaplacic wiecej. A on miejscu kurcze ja placilam za wszystko prawie! jak bylismy w rest albo w barze to ja wyciagalam portfel i placilam a on nic nie prawie za nic nie placil. Jak w koncu raz bylimy w rest i keler spytal sie czy placimy osobno czy razem to on sie mie spytal czy zaplace sa siebie a ja do niego ze moze on zaplaci tym razem. Jak bylismy w klubie to postawilam mu znowu drinka a potem to chodzil sobie sam do baru i sobie kupywal i sie nie pytal czy moze czegso chce. A jak mial zalac samochod w podroz spowrotem to nagle wyszlo ze nie ma nic na obydwu kartach! jaka siara i sama musialam zaplacic :/ Mowil ze pewnie w pl nie chca dzialac :/ kurcze mi na jego miejscu glupio by bylo ze ktos co zarabia o wiele mniej ode mnie placi za mnie a on kurcze taki dziany i czekal zebym ja placila za niego! jak zadzwoni do mnie zeby sie spotkac to powiem ze nie mam siana na paliwo zeby sie spotkac :/