Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mlodazona0909

Nigdy nie bede w ciazy.

Polecane posty

Gość mlodazona0909

jak sobie z tym poradzic? czy jest ktos kto ma swiadomosc ze nigdy dzieci mial nie bedzzie? jak sobie z tym radzicie? ja sie wlasnie dowiedzialam, ze nic nam nie jest ale jakos nie moge byc w ciazy - jakis czas juz probujemy i nic.chodzi tu o moja podswiadomosc, blokade.... nie umiem tego wylaczyc....zyje jakaby sama z tym problemem a reszta to tylko tlo zycia.... niby powinnam byc szczesliwa mam fajna prace jestem nauczycielem do tego obsluguje sprawy urzedowe ludzi ( mieszkam za granica) jestem tlumaczem, moj maz ma fajna prace, mamy piekny dom, duzy rodzinny samochod.... i co z tego skoro jestesmy we dwojke....czasem zastanawiam sie jaki sens ma to.... ludzie mowia o super praca, super dom, pieniadze a ja czuje sie tak niessczesliwa, kiedy tylko zostaje sama rycze z bezsilnosci, zawsze sobie radzilam a tu nie moge zrobic nic!!!! wszyscy madrze radza wyluzuj....tylko jak? licze dni plodne automatycznie mam w notesie date okresubi ciagle patrze na nia, licze dni.... okresy sie spozniaja, ja sie nakrecam a potem wielkie rozczarowanie, 3 dni cierpienia i jakos dalej pcham ten miesiac, starania, czekanie na okres, dwa dni nadzieji bo sie spoznia i rozczarowanie.... nie umiem sobie z tym poradzic.

Gość przeciez nie powiedzieli
nie powiedzieli ci, ze jestescie bezplodni... zawsze mozna adoptowac dziecko.

Gość nie ma ludzi,którzy mają w
życiu wszystko czego tylko zapragną. Przyjmij z pokorą to co dał ci Bóg.

Gość mlodazona0909
jestesmy za mlodzi na adopcje.... czytalam wymagania.... druga sprawa to fakt nie powiedzieli ale powiedzieli ze mam blokade i nie ma na to sposobu... po prostu.... ja wiem ze nie wyluzuje bo mi zalezy jeszcze.... moze jak kiedys swiadomie to sobie odpuszcze...

Gość mlodazona0909