Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ja on i oni

i co z tym zrobić???

Polecane posty

Gość ja on i oni

Za dwa miesiące wychodzę za mąż. Niby powinnam się cieszyć, ale... No właśnie jest to ale. On ma dziwną rodzinę, nie są bogaci, ale uważają się za takich zwłaszcza jego starsze siostry jedna nauczycielka druga policjantka komendant. I tu pierwszy problem bo ja jestem z rodziny rolników, biedaczka która nie zasługuje na ich braciszka. Do tego jego mama jest inwalidką potrzebuje opieki, jego ojciec się nią opiekuje ale lubi wypić piwo dwa i zapalić a ona tego nienawidzi zaraz robi totalną awanturę, tłuczenie talerzy itd. No i jak już się tak pokłócą to nie ma kto się nią zająć i wtedy mój leci do mamusi itd. W tym tyg piszę maturę i go potrzebowałam przy sobie ( mieszkamy 80 km od siebie ) wczoraj przyjechał, ale już dziś pojechał bo mamusia go potrzebowała. Co ja mam zrobić?

Gość marthaaa1
Tak młodo wychodzisz za mąż?

Gość ja on i oni
Raczej późno maturę zdaje, mam 22 lata.

Gość ja on i oni
Łatwo powiedzieć, nie wyobrażam sobie życia bez niego.

Gość Puszka Pandoryy
dopiero matura i juz za mąż wychodzisz? nie za szybko? ile jesteście razem??

Gość potem bedzie kolejny topic
"wzielismy slub, dziecko w drodze a on jak latal do mamusi tak lata" albo cos w tym stylu. czego ty dziewczyno oczekujesz tutaj? jasne jak slonce, ze masz spierdalac, a ty chyba chcesz zeby ci napisac "nie martw sie, na pewno wszystko sie ulozy"

Gość ja on i oni
Mamusia będzie zawsze bo mamy u niej zamieszkać bo on nie chce przeprowadzić się w moje strony. Jesteśmy ze sobą dwa lata. Nie chcę żeby ktoś mi napisał, że będzie dobrze. Mam wrażenie, że jestem egoistką bo jego mama jest chora a ja zdaje tylko głupią maturę, ale mimo to boli strasznie, że pojechał

Gość Puszka Pandoryy
a gdzie będziecie mieszkać po ślubie?

Gość ja on i oni